Prelazak na cestovni volan

pitanja, odgovori, savjeti i trikovi kako vratiti stvari u prvobitno stanje...

Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 04. 09. 2016. (18:42)

Pozdrav, ekipa... Molio bih pomoć oko navednog pitanja.

Bicikl je KTM Fun Line 28". Htio bih prijeći na cestovni volan. Vidio sam na CRC-u da postoje povoljni 460mm što mi se čini ok.

E, sad... Ručice kočnica sam još nekako dokučio, ali muče me mjenjači odnosno shifteri. Kočnice su Tektro 837, Prednji mjenjač je SIS, a stražnji Altus.

Moje pitanje je da li postoji mogućnost da samo preštekam sajle na ručice ili, još bolje, na nekakav combo kočnica-shifter. Da li bi igrao postojeći combo ručica-mjenjač na flat baru, da se stavi na flat dio cestovnog volana?

Koje bi bile povoljne opcije?

Hvala svima.
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Veliki Brat dana 04. 09. 2016. (20:21)

To ti neće ići, al' ajmo redom...
1. Prvi Razlog zašto neće ići je što će ti bajk odjednom automagično postati premali - drop volan će ti produljiti i sniziti hvat. Već to ti je dovoljno da cijelu priču ne radiš na taj način. Ovo bi jedino upalilo ako ti je taj KTM već sada prekratak, onda bi se moglo poigrati s time (ako nemaš dovoljno stirera, staviti okomitiju lulicu).
2. Promjeri volana su različiti (cestovni su 23.8 mm, a flat volani 22.2), tako da jednostavno nećeš moći nagurati šiftere gore, pogotovo preko svinuća drop volana.
3. Ako bi i prešao na briftere (cestovne ručice kočnica s mjenjačima), imaš sljedeće probleme:
    V-brake (MTB/trekking) kočnice koriste puno manje sajle, tako da uopće ne bi mogao kvalitetno kočiti (cestovne ručice imaju dulji hod, odn. povlače manje sajle, tako da ne bi mogao proizvesti dovoljno kočione sile za zaustavljanje).
    Završetci sajli za MTB/trekking bicikle su različiti u odnosu na one cestovnih kočnica, tako da ih svakako ne bi mogao samo "preštekati", no to je najmanji problem (sajle su ionako potrošni materijal). Kabeli za mjenjače su isti, ali omjer povlačenja sajle za prednje mjenjače cestovnih i MTB bicikala nije jednak. Stražnji? Ovisi... :D

Ukratko - zaboravi.

No ako ti je bajk stvarno kratak i visok u startu (tako da ga stavljanjem drop volana produžiš i sniziš), rješenje bi ti bilo:
    Nabavka prednjeg cestovnog mjenjača plus...
    + nabavka briftera + JTEK adapter povlačenja sajle ili
    + nabavka briftera + cestovnih mehaničkih disk kočnica (npr. Avid BB7 road ili TRP Spyre) ili
    + nabavka klasičnih cestovnih ručica kočnica (bez mjenjača, u jednoj od gornjih kombinacija) i barend šiftera.
Vjerojatno negdje postoje i ručice kočnica za drop volane s povlačenjem sajle za V-brake kočnice, no nisam se susretao s time, pa malo proguglaj.

Moj savjet ti je da isprobaš prije bilo kakve kupnje. Posudi volan (igrom slučaja ja imam jedan razmontiran, s Campagnolo brifterima gore - nije cestovni, nego off-road, ali je dropbar volan i zapravo je kraći i niži od standardnih cestovnih) i vidi kako će to sve izgledati. No, to je moguće samo ako si iz Zagreba i dođeš do mene na probu :)
Gledam te!
Veliki Brat
 
Postovi: 531
Pridružen/a: 01. 09. 2014. (08:31)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 20

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 04. 09. 2016. (21:31)

Auh... Definitivno za odustajanje od ideje.

A kad smo već tu da pitam još nešto. Da li bi vrijedilo ugraditi one 3TTT Tiramisu ekstenzije na postojeći volan ili neke druge? U principu me najviše vuče ta "odmor" pozicija. Cestovni volan je sekundarna stvar i definitivno igra treća opcija, koju si naveo, sa barend shifterima.

I da, iz Zagreba sam i rado bih se zaletio čisto da se uživo malo dodatno informiram i da platim cugu za ovako iscrpan i konkretan odgovor i neke dodatne informacije.
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Veliki Brat dana 04. 09. 2016. (21:54)

Aerobarsi? Imam ih, tako da i njih možeš probati :D
Definitivno jedna od najboljih stvari za dulje vožnje, ovo ljeto sam ih koristio koliko god sam mogao.
Uz retrovizor, jedina stvar na bajku koja vrijedi svoje težine u zlatu... :)
No, računaj da traže dosta polegnuti položaj, tako da ako nisi gibak u zdjelici i ne možeš ugodno držati skoro horizontalan položaj tijela, nećeš imati koristi od njih.

Ovo s barend shifterima (i njih imam :D ) je u paketu s cestovnim volanom.
Jbga, očito imam sve, javi se u PP, pa da razmijenimo podatke i moguća vremena.
Računaj okvirno samo da me ovaj vikend nema doma, tako da igra poslijepodne (iza 17h, sutra vjerojatno i nešto kasnije jer imam nekog glupog posla za riješit) u Gajnicama. Po mogućnosti čim ranije, da se stigne sve prešarafit i isprobat kako treba...
Gledam te!
Veliki Brat
 
Postovi: 531
Pridružen/a: 01. 09. 2014. (08:31)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 20

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 20. 10. 2016. (14:19)

Eh, da... Ali postoje i v-brake mini kočnice pa mislim da će to biti rješenje za Sora briftere. Osim toga, namjera mi je staviti 50-34 pogon i 9-brzinsku kazetu. Mini V-Brake sam nabavio, 2x9 briftere, i pripadajući prednji mjenjač isto. Kotač sa 9B kazetom već imam otprije, kao i spomenuti pogon. Još stražnji 9B mjenjač, 9B lanac i trake za volan i krećemo u šarafanje.

Jel može neka preporuka oko mjenjača i traka za volan? Nešto povoljno za početak. Bio bih zahvalan.


...omnia mea mecum porto...
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 10. 01. 2017. (14:07)

Prijeđoh na cestovni volan i pogon i hvala Bogu, to je bilo ono što sam priželjkivao.

I sad se javljaju dva svraba...

Svrab No.1 - Hollowtech compact pogon. Sora ili nešto bolje. 2x9 setup. Molim korisnike koji su probali da mi kažu dojmove prelaska sa firkanta na HT-2 i koju duljinu kurbli preporučate na 192 cm visine.

Svrab No.2 - karbonska v-brake/canti vilica. Da li znate gdje ih se povoljno moglo naći, po mogućnosti alu-carbon kombinacija. Glavno pitanje, koliko se osjeti razlika u odnosu na alu rigid vilicu?

Hvala na odgovorima...

...o m m p...
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la meshin dana 10. 01. 2017. (14:57)

ako ce kome pomoci cestovni volan za MTB lulu 25,4mm
https://www.purecycles.com/collections/ ... =352154423
http://www.ebay.com/itm/Pure-Fix-Cycles ... Sw0QFXCxV-

ja cu ove godine probati staviti njihov bull horn bar na trekking s mtb mjenjacina i rucicama kocnicama

http://i91.photobucket.com/albums/k314/ ... SC0569.jpg
Avatar
meshin
 
Postovi: 148
Pridružen/a: 23. 04. 2009. (15:16)
Reputation point: 1

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Totoro dana 10. 01. 2017. (15:39)

Totoro
 
Postovi: 44
Pridružen/a: 11. 11. 2016. (11:06)
Reputation point: 0

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 10. 01. 2017. (20:45)

meshin je napisao/la:ako ce kome pomoci cestovni volan za MTB lulu 25,4mm
https://www.purecycles.com/collections/ ... =352154423
http://www.ebay.com/itm/Pure-Fix-Cycles ... Sw0QFXCxV-

ja cu ove godine probati staviti njihov bull horn bar na trekking s mtb mjenjacina i rucicama kocnicama

http://i91.photobucket.com/albums/k314/ ... SC0569.jpg


Ovakvih cestovnih volana na Hreliću na svakom koraku, a u odnosu na cijenu su vrlo konkurentni. Ima i gospodin s njuškala "MaxBoss" koji nema šta nema za starije modele bicikala.

Što se tiče ovog bullhorna fora je to, ali pripazi jer je 42 cm poprilično usko. Ja sam stavio 46 cm dropbar i centimetar-dva još sa svake strane ne bi bio naodmet. Možda da nabaviš duži flat volan, nabaciš neke rogove istovjetne oblikom ovih bullhorna pa ugradiš kočnice na njih. Ako ti ne odgovara ručice lako preseliš na standardnu poziciju. Nekako mi ščrbavo i nezgodno djeluje postav sa slike. To seljakanje ruku malo na kočnicu malo na shifter... Ne znam baš... Falilo bi mi osjećaja kontrole. Eventualno za single ili fixie.

Napiši dojmove kad i ako staviš.
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Bagalood dana 10. 01. 2017. (21:00)



Ovo sam i ja snimao (volan, ne film) i na kraju odustao. Razlog, precijenjena kerefeka.

Čelični volan za bmx. Ne mora biti klasični. Kojekakvi pevecikli i slični dolaze svakako zaobljeni (i takvih se na Hreliću nađe na svakom koraku). Odneseš kod bravara da ti popiga cijevi kako želiš i to je to.

Hmmm... Sad kad sam ovo napisao mi sinulo nešto?! Pa šta kod zavarivača i bravara ili na otpadu nema cijevi kakvih hoćeš, i čeličnih i aluminijskih? Isprintat sliku volana, uzet neku cugu i dat mu da napravi. Usput se podružite, popijete koju i svima dobro! Hebemu sve, da znam zavarivat bio bih pijan svaki dan, al' onako iz usluge...
"... Gravissima est probi hominis iracundia..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 150
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Prelazak na cestovni volan

PostPostao/la Totoro dana 11. 01. 2017. (08:09)

300$ za onakvu pi..dariju malo too much!
:) Primi se varenja samo nemoj pijan na bajk,bar ne jako :D
Totoro
 
Postovi: 44
Pridružen/a: 11. 11. 2016. (11:06)
Reputation point: 0


Natrag na Radionica

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.