Stranica: 3/3.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 30. 07. 2019. (12:36)
Postao/la tomo_ubica
Bok ljudovi.
Imam jednu kinesku kabonsku 29 ramu s koje bih htio skinuti lak do golog karbona i zatim preko toga samo prozirni UV lak ( a ispod njega custom naljepnice ).

Pa, pitanja slijede:

1. Kakva bi bila otpornost epoxy-a na UV zrake s tim lakom?

2. Postoji li neka alternativa CarboLift Sport sredstvu za skidanje laka ( koji košta 600kn / L )? Npr desol ili slično?
Mislio sam metalnom četkom nahrapaviti ramu i natopiti Desolom ili Nitrom i tako ostaviti nekoliko sati.

Imate li nekakav savjet kako da to izvedem bez da potrošim 2 dana na šmirglanje? Koliko bi bila cijena pjeskarenja za to?
Dovoljno bi mi bilo barem da malo razmekša sve to, pa bih onda mogao i bušiicom + rotirajućom metalnom čekom.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 30. 07. 2019. (18:37)
Postao/la filip00
Ovo kaj si napisao zvuči kao da nisi nikad ništa radio s karbonom.
Pjeskarenje ili korištenje bušilice sa žičanom četkom bi napravili katastrofalnu i nepopravljivu štetu na karbonu. Cijeli point karbona i jest u tome da su mala sitna vlakna koje epoxy drži na kupu, zato i jest takvih karakteristika kakvih jest. Ali upravo to i čini razliku između karbonske rame i čelične. Uzmi oštri skalpel i potegni po čeličnoj rami i neće se niš desit osim ogrebotine. Napravi to isto na karbonskoj i dobre su šanse da ćeš si napravit rupu ili osnovu za krek. Nikakva žičana četka niti pjeskarenje ne dolaze u obzir. Ako hoćeš ogulit boju, šmirgl i šmirglaj. Sve ostalo zaboravi.

Inače, ako želiš skinut boju samo da bi ga prelakirao prozirno jer želiš da se vidi da je karbon, to je prilično loša ideja, jer kineske rame su sve samo ne lijepo složena karbonska vlakna. Izgleda više kao miš-maš svačega nego nešto što želiš da se vidi kroz prozirni lak.

Kaj se tiče zaštite od UV zračenja - ne znam točno. Ja bih uvijek radije išao na neprozirni sloj koji znam da je zaštita, nego proziran, pod kojim ne znam koliko je zaštićeno.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 30. 07. 2019. (22:41)
Postao/la tomo_ubica
Hvala ti na odgovoru i netočnoj pretpostavci.

Radio sam često s karbonom, znam koliko vremena uzme šmirglanje rame, zato i tražim bilo kakvu moguću alternativu.
Šmirglanje mi nipošto nije opcija zbog vremena.

Prvo ću metalnom četkom malo razbiti gornji sloj boje, natopiti nitrom, ostaviti nekoliko sati, pa možda nešto i omekša.
Je li netko isprobao Desol ? Koja je uopće razlika nitro / desol ?

Vjerojatno bi se to dalo ispjeskariti bez da se ošteti karbon, nekim mekanim pjeskom - npr. silikatnim.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 30. 07. 2019. (23:41)
Postao/la filip00
Dakle, ne znam točno koji su sastojci desola, ali ako sadrži razrjeđivače (pretpostavljam da da) - onda je vrlo vjerojatno za očekivati da može negativno utjecati na epoxy smolu koja veže karbonska vlakna. Meni ovo sve više nalikuje kao totalni suicide mission.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 01. 08. 2019. (07:42)
Postao/la Sepra
ako radiš s desolom na većoj površini, nakon što ga naneseš, sve stavi u nekakav najlon ili vrećicu i zatvori, efekt će biti puno bolji i brži

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 02. 08. 2019. (08:53)
Postao/la tomo_ubica
Prvo ću pokušati nitro. Malo nabrusiti površinu i natopiti. Pa ako ne ide njime, onda desol.

Najviše me brine ta UV otpornost epoksi smole, jer baš želim da se vidi taj karbon od ispod ( kako god to izgledalo ).
Čitao sam da se na suncu može doslovno skroz raspasti.
A ne znam postoji li ijedan prozirni UV lak sa 100% uv zaštitom.

Npr, CUbe elite C62 ima prozirne dijelove na rami ( top tube-u) di se vidi taj carbon ispod laka.

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostano: 13. 10. 2019. (16:58)
Postao/la pazinjan
Bilo koji 2komponentni auto lak ce posluzit svrsi.
To koristim za podvodne puske i drzi bez problema (a drvo puski je ljepljeno i premazano sa par slojeva epoksija)