Generalna tema o šifterima i mjenjačima

Razglabanja o gorenavedenim predmetima

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la SaleFFS dana 13. 06. 2019. (06:21)

2x10 i 3x10 su isti što se tiče pomaka samo ga sa limit vijkom zaustaviš da lanac ne prelazi preko većega lančanika. Ako je vijak prekratak uzmeš malo duži. Pull ratio sajle kod srama i shimana je ostao isti na prednjim mjenjačima. Jedino bi te razlika u broju zuba mogla zezati, no ako ga već imaš probaj i poigraj se.
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 705
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la Hussar0203 dana 13. 06. 2019. (07:53)

To je i meni logicno, ipak ga shifter spana koliko treba. Nemam, moram kupiti koji vuce sajlu odozgora, budem pogledao neki shimano. Hvala

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Focus SUPER BUD 3.0 & Arriba 4.0
Avatar
Hussar0203
 
Postovi: 296
Pridružen/a: 21. 07. 2008. (16:12)
Lokacija: Bjelovar
Reputation point: 1

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la tomo_ubica dana 22. 07. 2019. (14:53)

Bok.
Kolike su šanse da bi radio Sram XX High Clamp mjenjač ( sa obujmicom ) sa Dura ace pogonom 39/53T ?
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 748
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 13

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la tomo_ubica dana 21. 05. 2020. (12:54)

Imam jedno pitanje u vezi Cable Stop dijela na rami.

Imam 2 karbonske rame kroz koje sam namjeravao provući bužire na način da probušim ramu i provučer bužire mjenjača kroz down tube, a bužir kočnice kroz top tube.
Od jedne rame uopće nemam vodilice bužira ( kupio sam puknutu ramu i popravio je ).

Brine me prednji mjenjač, odnosno hoće li biti problem što nema tzv. Cable stop ? Odnosno nema mjesto gdje se zaustavlja i napinje bužir.
Može li to biti problem kod šaltanja?
Bužir od stražnjeg mjenjača se zaustavlja na shifteru i na stražnjem mjenjaču, a od prednjeg mjenjača samo na shifteru.
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 748
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 13

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la SaleFFS dana 21. 05. 2020. (14:24)

Ako ti je seat tube okrugao možeš staviti cable stoper na obujmicu.
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 705
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la myvilica dana 21. 05. 2020. (14:32)

Pošto si ramu tako i onako krpao, bušio i sl, možeš pop nitnama staviti taj dio na "seat tube". Tako i onako je to relativno malo opterećena zona (manje od onih koji si bušio za bužire svakako).

Sabo buši!
:)
Avatar
myvilica
 
Postovi: 113
Pridružen/a: 19. 02. 2014. (10:07)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 4

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la tomo_ubica dana 21. 05. 2020. (17:36)

Ako ti je seat tube okrugao možeš staviti cable stoper na obujmicu.

Hvala na savjetu, ali to mi nije estetski prihvatljivo.

Bitno je da bude i estetski što ljepše, da se što manje vide ti bužiri i sajle.
Ovako zasad izgleda, bušio sam na ovim dijelovima gdje inače nasjedaju bužiri. Samo sam mislio crnim silikonom popuniti ove rupe oko bužira da to bolje izgleda, kao da je ta izbočina napravljena da tuda bužir ulazi u ramu.

Brine me jedino prednji mjenjač, valjda će ovako funkcionirati ( bez Cable stop završetka na strani bužira kod prednjeg mjenjača ).

Čak mi pada na pamet da skroz odrežem ova Cable Stop izbočenja, pošmirglam i lakiram da se ne skuži da su ti ikad i bila.
Ovo je moja rama, Focus Izalco Max. Još treba to napraviti na prijateljevoj Scott Addict.

Ovako to sad izgleda nakon bušenja i provlačenja bužira:
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 748
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 13

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la myvilica dana 22. 05. 2020. (12:55)

Kužim problem sad.
Napravi kapicu za bužira takvu da ona ostane unutar okvira (da ne prođe s ostatkom bužira vani: stavi neku šajbu ili slično, ali da ostane unutra). Na taj način će ti sam okvir biti cablestop. Iz one rupe iza BB-a izlazi samo sajla koja ide direktno na mjenjač.
Nadam se da sam se jasno izrazio.

I usput, nisam siguran da mi je jasno ono sa silikonom, ali nemoj. Pobrusi te aluminijske dijelove (stari cablestopovi) i stavi nešto što se može skidati (neka guma ili nešto na šaraf).

Pozdrav,

Marko
Avatar
myvilica
 
Postovi: 113
Pridružen/a: 19. 02. 2014. (10:07)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 4

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la tomo_ubica dana 22. 05. 2020. (14:51)

Hvala na odgovoru, ali to neće ići
Bužir je tu pod velikim nagibom ( jer dolazi odozgo iznad botom bracketa ), tako da ne mogu napraviti to. Ali jasno mi je o čemu pričaš.

Pokušat ću prvi bez cable stopa, pa ćemo vidit. Ako ne bude u redu, onda ću smišljat kako dalje.

Ovako zasad izgleda nakon pilanja i šmirglanja.
Odlučio sam da ovaj dio kod stražnjem mjenjača neću više dirati, ne želim da se stanjuje taj dio. Ionako se ni ne vidi.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 748
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 13

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la myvilica dana 22. 05. 2020. (17:52)

Slažem se da je pod velikim kutem ovako kako si ga postavio. Iako mislim da tako ne mora biti. Bojim se da bi se, bez ikakvog "cable stopa" bužir polako izvlačio prema nazad (s naglaskom na polako.)
Ideje.
1: Provuci bužir drugačije. Tj. Zaobiđi BB osovinu u čahuru s donje strane (ispod nje) pa onda će kut biti manji (skoro pa će ravno ići na rupu) i onda napraviš ono što sam prvo sugerirao.
2: Pustiš tako, a na "seat tube" negdje iznad izlaza bužira zalijepiš ono što si otpilio negdje već (malo budi kreativan da izgleda prihvatljivo, mislim da se da to fino napraviti).
3: Pustiš ovako kako jest, i na bužir staviš par zip vezica (lokacija za optimizirati, ali unutar okvira), fino stisneš i nek ti one budu graničnik na izlazu (kao što bi šajba bila na mom prvom prijedlogu, samo bi u ovm slučaju bužir izlazio vani koliko ti treba, 10cm pretpostavlam).

Mislim da se meni najviše sviđa prijedlog 1 pa 3 i onda 2. Iako može i kombinacija 1 i 3 (drugačije provučen bužir + zip vezica kao graničnik).

Nadam se da ideje pomognu.

Pozdrav,

Marko
Avatar
myvilica
 
Postovi: 113
Pridružen/a: 19. 02. 2014. (10:07)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 4

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la tomo_ubica dana 22. 05. 2020. (20:25)

Hvala na savjetima.
Ne može se provući ispod bottom bracketa bez da bušim ramu, a ne namjeravam raditi više rupa po njoj.
Mislim da nema nikakve šanse da se izvlači prema natrag jer je priklešten dolje. Jako ga je teško isčupati rukom.
Pokušat ću za početak ovako, ako ne bude u redu, smišljat ću šta i kako dalje.
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 748
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 13

Re: Generalna tema o šifterima i mjenjačima

PostPostao/la GetMekd dana 24. 05. 2020. (19:51)

Jel ovo normalan zvuk kad lanac prebacujem na vise brzine, znaci na manjie zupcanike.
Stelao sam malo brzine, jer mi je prebacivalo po 2.
Najvise sam stelao barrel adjuster na mjenjacu.


https://www.youtube.com/watch?v=Y-BBVnwuZAA

Bajk je cube nature exc, novi
GetMekd
 
Postovi: 4
Pridružen/a: 04. 05. 2020. (19:20)
Reputation point: 0

Prethodna

Natrag na Bicikli, dijelovi i oprema

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.