Cyclocross pitanje

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 24. 01. 2018. (18:07)

@riderofthestorm
Daj molim te promjeni dilera [FACE WITH TEARS OF JOY]
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la filip00 dana 24. 01. 2018. (19:36)

Da, ljudi na MTB i Trekking rade po par tisuća km i više u turi. To što cestovnjak napravi 10-20k u godini nije usporedivo jer tu to vožnje 50-150km po istoj cesti unutar kruga kuće.


Ali ne živimo svi u Šibeniku, ne vozimo se svi oko kuće (dapače živimo u zgradama) i vozimo međugradske dionice. Također, eto, ti si naveo 50-150km kao neku mjeru. Brate mili ljudi voze 150-300km dionice, ali ti vjerojatno nisi nikad čuo za to.

Trekking bicikli su udobniji jer je namjenjeno da si na putu tjedan-dva-deset i svaki dan na bicikli i iza razliku od cestovne nema biranja puta di je novi asfalt ili da ti se neda penjati taj dan ili da ti je vjetrovito.


Prodajem 3 cestovnjaka i jedan MTB, kupujem trekkinga. Razlog prodaje? ->Naime, moja vožnja cestovnjaka je isključivo po novom asfaltu i ne vozim ako mi se ne da penjati ili mi je vjetrovito.

Uostalom, pogledaj GP/Super bike motore i usporedi sa Touring motorima da vidiš razliku u položaju sjedenja.


Pogledaj fizičku spremu vozača superbike motora i pogledaj škembu i srčani udar/dijabetes kod vozača touring motora.

Da, na cestovnoj je lakše voziti uru vrimena na 34kmh nego 2h sa 17kmh jer više težine oslanjaš na noge, manje na ruke i guzici i pola vrimena provedeš na bicikli za isti prijeđeni put.


Joj. Ne. Ne. Ne. Evo pokušat ću te educirat, ali samo ovaj put, potpuno besplatno:
1. Ako voziš SPD i ako znaš pedalirat, svako pritiskanje koje radiš, znači da radiš i povlačenje. U sicu si jednako pritisnut, bez obzira na brzinu i snagu "tiskanja", jer guess what, također i povlačiš pedale, što te dodatno prikelji u sic. Kužiš, povučeš pedalu gore, čime pritisneš sebe dublje u sjedalo....shvaćaš.
2. Nitko ne vozi 1h, osim tebe, očito. U sicu provedeš 5 sati.

Koje logike ima tvoja usporedba cestovnjaka sa MTBom, na cesti svatko iole ambiciozniji može imati 20k, koji natjecatelj i te gluposti? Nije poanta u kilometrima, to je najmanje bitna i najbesmislenija metrika.


Krenuo sam pisati odgovor na ovo, ali si omašio ceo fudbal. Doslovno ništa što si rekao nema smisla. Gore govoriš o 1h vožnje, sad govoriš o tome da "svatko ima 20k km godišnje". Onda kažeš da to uopće nema veze. Jedino kaj ja iz ovog vidim je da ti očito ne voziš bicikl.

Sa dobrim rigid biciklom se možeš voziti za trening skoro jednako brzo kao na cestovnom samo je puno svestraniji jer je udobniji, može ići po makadamu, može nositi teret i možeš ići na putovanja i vozit se di hoćeš dok si kod cestovnjaka ograničen isključivo na cestovne trening vožnje (osim ako se ne natječeš) jer za sve drugo cestovnjak ne valja.


Ali tu je upravo poanta. Cestovni bicikl JEST NAJUDOBNIJI, ali zato što se uvijek nađe ovakav mulac, koji ga je provozao triput, koji je sam kemijao po položaju, koji nema nikakvog iskustva niti znanja da si ga podesi - onda ispada da "boo hoo tvrdo je i neudobno" - a u biti se radi o biciklu na kojem bez problema svaki dan možeš sjediti dan i noć i voziti koliko želiš. Marc Fucking Beaumont je sada napravio KRUG OKO FAKING SVIJETA.....KAJ MISLIŠ NA ČEMU? HINTEDY HINT HINT, NIJE TREKKING!

slika

Možda se trebao s tobom savjetovat i uzet nešto UDOBNIJE, jer hej, kaj on zna.....

Kriste fucking isuse. Ljudi koji nisu u životu napravili niti đir od 100km, najbolje znaju. Faking nevjerojatno. Da, cestovnjaci su neudobni. Fuck's sake.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la grma_boy dana 24. 01. 2018. (19:51)

Moja baba ima najudobnijeg ponija sa sicem koji ima amortizere, di ste sad? Veli da ide s njim i po starom asfaltu, al nece kad puse vjetar :D
slika
Avatar
grma_boy
 
Postovi: 1015
Pridružen/a: 30. 04. 2011. (12:45)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 17

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la SileTzar dana 24. 01. 2018. (20:09)

CAT FIGHT

slika
Avatar
SileTzar
 
Postovi: 4360
Pridružen/a: 26. 07. 2010. (11:36)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 150

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la deYo dana 24. 01. 2018. (20:09)

Hehe...tema se zahuktala:)
Samo da javim danas sam u Keindlu probao Look 785 Huez, mogu reći da mi je dobro sjeo i dečko je bio susretljiv i kaže da ima geometriju za penjanje a ja volim brda....samo još me nekako srce vuće na Canyon je mi je ljepši matirani makar je i ovaj Look preljep.
E sad još jedno pitanje...meni se svidio Canyon Ultimate CF SL 7.0
https://www.canyon.com/en-hr/road/ultim ... c-7-0.html pa sam i dilemi...pomagajte


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar
deYo
 
Postovi: 73
Pridružen/a: 24. 06. 2010. (23:19)
Reputation point: 0

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Mali oDzaja dana 24. 01. 2018. (20:50)

Daj ne ispituj više, poubijat će se ljudi ovdje.
U životu je bitno jedno, a to su dvije stvari, red, rad i disciplina.
Avatar
Mali oDzaja
 
Postovi: 616
Pridružen/a: 09. 01. 2012. (20:56)
Lokacija: Mali Lošinj-Rovinj
Reputation point: 16

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la RiderOfTheStorm dana 24. 01. 2018. (21:17)

filip00 je napisao/la:
Ali ne živimo svi u Šibeniku, ne vozimo se svi oko kuće (dapače živimo u zgradama) i vozimo međugradske dionice. Također, eto, ti si naveo 50-150km kao neku mjeru. Brate mili ljudi voze 150-300km dionice, ali ti vjerojatno nisi nikad čuo za to.


Haha, ofkors.
Ti pretpostavljam redovito voziš ture od 300km aj ne govori pizdarije. Prosjek su ti <100km vožnje. Mogu i ja iz Šibenika napraviti međugradske vožnje između 100 i 200km, vau vrlo interesantno odeš do Varaždina, Karlovca i sl. Kad si iša cestovnom biciklom van granica države i nazad doma?

filip00 je napisao/la:Prodajem 3 cestovnjaka i jedan MTB, kupujem trekkinga. Razlog prodaje? ->Naime, moja vožnja cestovnjaka je isključivo po novom asfaltu i ne vozim ako mi se ne da penjati ili mi je vjetrovito.


Opet nemaš argumente nego baljezaš. Da je cestovni udobniji onda bi trekking i bicikli za veće udaljenosti bili takvi ali nisu. To što su pro vozači kakvi jesu i što njima to "ne smeta" nema veze s ergonomijom i tome je li na cestovnjaku udobno nego čisto i isključivo sa rezultatom jer je aero pozicija efikasnija i brža od uspravne pozicije.

filip00 je napisao/la:Pogledaj fizičku spremu vozača superbike motora i pogledaj škembu i srčani udar/dijabetes kod vozača touring motora.


Da, jesi možda vozija motor par tisuća km kroz nekoliko dana pa da govoriš iz prve ruke? Opet po 10000x puta, ode ne govorimo o profesionalcima.
Ne vidim zašto bi Mujo Mujić bija išta više fit vozeći sportski motor (ekv cestovne bicikle) ili touring motor (ekvivalent trekking/urban/adventure bicikle) i koje veze ima to što ekipa vozi na TdF.

filip00 je napisao/la:Joj. Ne. Ne. Ne. Evo pokušat ću te educirat, ali samo ovaj put, potpuno besplatno:
1. Ako voziš SPD i ako znaš pedalirat, svako pritiskanje koje radiš, znači da radiš i povlačenje. U sicu si jednako pritisnut, bez obzira na brzinu i snagu "tiskanja", jer guess what, također i povlačiš pedale, što te dodatno prikelji u sic. Kužiš, povučeš pedalu gore, čime pritisneš sebe dublje u sjedalo....shvaćaš.
2. Nitko ne vozi 1h, osim tebe, očito. U sicu provedeš 5 sati.


Ako vučeš pedale onda ne pedaliraš ispravno jer to nije dobra tehnika...
I da, probaj voziti sporo i "brzo" pa ćeš vidit šta je lakše.

I tko kaže da u sicu provedeš 5h? Možeš provesti i 8h i 200km trli-brli vožnje bez efekta, dok bi ti vožnja od ure - dvi daleko više napravila za fizičku spremu i snagu.
Evo, recimo ti voziš 5h, kojim prosjekom? 35-40km/h? Tu bi triba onda napraviti oko 180-200km, svaki put kad voziš biciklu onda? To je solidno ali nekako sumnjam da tako voziš...

filip00 je napisao/la:
Krenuo sam pisati odgovor na ovo, ali si omašio ceo fudbal. Doslovno ništa što si rekao nema smisla. Gore govoriš o 1h vožnje, sad govoriš o tome da "svatko ima 20k km godišnje". Onda kažeš da to uopće nema veze. Jedino kaj ja iz ovog vidim je da ti očito ne voziš bicikl.



Reka sam da to šta voziš 20k nema apsolutno nikakve veze i da to šta netko "visi" na bicikli uopće ne mora biti produktivno za znanje/vještinu/kondiciju/snagu i da je kilometraža najmanje bitan aspekt biciklizma iako se cestovnjaci vole time kititi kao da je to nešto što ima značaja.

filip00 je napisao/la:Ali tu je upravo poanta. Cestovni bicikl JEST NAJUDOBNIJI, ali zato što se uvijek nađe ovakav mulac, koji ga je provozao triput, koji je sam kemijao po položaju, koji nema nikakvog iskustva niti znanja da si ga podesi - onda ispada da "boo hoo tvrdo je i neudobno" - a u biti se radi o biciklu na kojem bez problema svaki dan možeš sjediti dan i noć i voziti koliko želiš. Marc Fucking Beaumont je sada napravio KRUG OKO FAKING SVIJETA.....KAJ MISLIŠ NA ČEMU? HINTEDY HINT HINT, NIJE TREKKING!


Koja glupa analogija.
Tip je vozija više različitih bicikli, uz support team koji ga je pratija na putu i dava mu sve šta mu je tribalo i pazija na njega, a i ako si gleda slike njegov bajk ima uspravne ekstenzije koji mu volan dovedu u razinu sa sicem, a i više.
Znači nije vozija tipičnu cestovnu biciklu koju većina vas ima tako da mu je položaj u vožnji sličniji trekking biciklu nego cestovnoj trkačici.


filip00 je napisao/la:Kriste fucking isuse. Ljudi koji nisu u životu napravili niti đir od 100km, najbolje znaju. Faking nevjerojatno. Da, cestovnjaci su neudobni. Fuck's sake.
[/quote][/quote]

Kako ti znaš koliki sam ja đir napravija? Jesi možda vozija trekking biciklu i cestovnu na turi od tjedan dana i 1000+ pa da sa sigurnošću možeš reći kako je cestovna udobnija?
Da, cestovna je manje udobna od trekkinga, to je činjenica kao što je činjenica da je rigid neudobniji od FS bicikle i uže gume s višim tlakom od širih s nižim tlakom.

Šta bi izabra od ovog dvoje da ideš negdi na dulju turu?

slika

slika
Avatar
RiderOfTheStorm
 
Postovi: 1451
Pridružen/a: 13. 03. 2013. (19:23)
Lokacija: Šibenik
Reputation point: 10

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Goran_injo dana 25. 01. 2018. (08:04)

Ovo gore nije trekking bicikl. Trekking bicikl ima ravni volan. Kontradiktoran si u postovima i usporedbama.

Cestovni volan je uvijek udobniji od ravnog (trekking) volana, jer dopušta puno izmjena pozicija ruku, i posljedično, tijela.

Ako je potrebno dokazivati očigledne istine, pogledaj koji volan imaju touring bicikli, oni koji se voze 200+ km dnevno sa bisagama i 30kg tereta, i baš ih briga i za brzinu i za aerodinamiku.

Tim ljudima ja najbitnija udobnost na vožnjama i esencijalna za uspjeh puta i ne robuju pomodarstvu, jer ne smiju, mora im biti udobno.

Imaju cestovni volan.
Goran_injo
 
Postovi: 1398
Pridružen/a: 17. 03. 2008. (21:13)
Reputation point: 39

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la adaksinjo dana 25. 01. 2018. (08:35)

grma_boy je napisao/la:Moja baba ima najudobnijeg ponija sa sicem koji ima amortizere, di ste sad? Veli da ide s njim i po starom asfaltu, al nece kad puse vjetar :D


ne stavljaš više fotke one babine brajde, garant si i ti prešao na cestovnjaka, ali sa ravnim volanom pa te malo frka staviti to na forum :D

filip00 je napisao/la:1. Ako voziš SPD i ako znaš pedalirat, svako pritiskanje koje radiš, znači da radiš i povlačenje....Kužiš, povučeš pedalu gore, čime pritisneš sebe dublje u sjedalo....shvaćaš.


fala ti filipe, trebalo mi je dugo, ali konačno sam pronašao odgovor zašto je Sile prešao na spd :D
ChILd_ReBoRn je napisao/la:36/40 gear ratio je 1,00
Avatar
adaksinjo
 
Postovi: 2982
Pridružen/a: 17. 10. 2010. (20:54)
Lokacija: Virje
Reputation point: 94

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 25. 01. 2018. (08:42)

deYo je napisao/la:Hehe...tema se zahuktala:)
Samo da javim danas sam u Keindlu probao Look 785 Huez, mogu reći da mi je dobro sjeo i dečko je bio susretljiv i kaže da ima geometriju za penjanje a ja volim brda....samo još me nekako srce vuće na Canyon je mi je ljepši matirani makar je i ovaj Look preljep.
E sad još jedno pitanje...meni se svidio Canyon Ultimate CF SL 7.0
https://www.canyon.com/en-hr/road/ultim ... c-7-0.html pa sam i dilemi...pomagajte


Sent from my iPhone using Tapatalk


Zanemari RiderOfTheStorm-a i njegove teze... decko je na necemu zestokom
Ti koji si postavio upit, nakon 2 stranice preseravanja i oftopicenja nisi dobio niti jedan suvisli odgovor. Di su ti moderatori :o :D

Uglavnom, back to topic ...

Mada oduvijek slinim na aero okvire, ovaj canyon je ye-be-ni-ca.
Lookovi su mi nemam pojma, oduvijek u kuycu zbog onog njihovoh headtube preseravanja ... mAda ovaj 785 Huez ima klasicni headtube,
uvijek mi je ona nakarada u podsvjesti i nikad mi nisu bili nesto. ... Nebitno.

Ne znam kakva je oprema na looku jer nisi napisao, ali ova nova grupa 105-ica sto dolazi na canyonu radi fantasticno i sluzice te jako dugo.
Kotaci su recimo neka pocetna - niza srednja klasa, solidnih 1590g, sto je sasvim ok za taj cjenovni rang. Čak mislim da imas 3 ili čak 5 godina gare na kotace, to si provjeri.
Mislim da sam imao upravo taj Fizikov sic, meni je bio strasno neudoban. Moj odabir je Spec. Romin ili Power. Vjerovatno ce i djelovati tvrdi, ali to su fotelje kad naucis na njih.
Kotaci dolaze sa odlicnim conti GP 4000sII gumama, tako da si miran i u tom segmentu ... po mom ovo je dobro pogođen bajk.

Ono naaaajbitnije je da pogodis velicinu bajka. Ako nemas kako drugacije, postoje neke laičke smjernice kako brzinski odokativno znati da li ti je okvir po mjeri.
Volan bi trebao biti u sirini ramena, kad si na hoodsima, pogled preko hvatista lulici i volana bi trebao padati preko nabe, a pogled preko vrha koljena bi trebao padati na BB kad su pedale u poziciji 3-9h. Nije idealno, ali moze posuziti.

E sad ... ako ti to sta znaci, za tih 2200€ u segmentu polovnoga mogao bi dobiti puno, puno vise.
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la filip00 dana 25. 01. 2018. (09:32)

Boli me čitat ove gluposti. Baš boli.

Osvrnut ću se na ovaj blesavi detalj:
Kad si iša cestovnom biciklom van granica države i nazad doma?


U prosjeku triput tjedno dok sam živio u ZG, jer iz Zagreba do slovenske granice prdneš, ali eto, to je tvoja klasifikacija vožnje.....majko mila.

Pišem mail Beaumontu da mu je stručnjak iz Šibenika poručio da si za idući pothvat kupi "trekking biciklu"....i da skine aero barse, jer očito nije jasna niti funkcija aero barsa. U međuvremenu se povlačim iz ove rasprave jer ovo je previše čak i za mene.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 25. 01. 2018. (10:07)

Ja na Brevetima na kojima sam sudjelovao, pa i onom najkracem od 200km nikad nisam vidio da netko vozi sa trekingom ili mtbom, pogotovo one jace od 300,400,600km. Da ne pricamo za ultramaratone ili pak hardcro... sve to spada u recimo nekakav amaterski i visi rekrativni segment i vozi se isljucivo i jedino na cestovnjacima. Ne mogu niti zamisliti da se tako sta vozi na kcemu drugom nego na cestovnom bajku.

Mi imamo biciklisticku udrugu i godisnje organiziramo nekoliko maratona i ultramaratona. Ultramaratoni su uglavnom etapni, supported. Duljine su od 1000km pa nadalje. Maratoni uglavnom selfsupported od 200-400km.
Ove godine ako nam se sve kockice posloze i ako uspijemo zatvoriti financijsku strukturu, vozimo Brod-Rim, vozimo Vukovar-Dubrovnik i Brod-Međugorje. Bio je plan okusati se u hardcro, ali ipak mislim da nece buti vremena. Dogodine sigurno.
Susretao sam ljeti masu turera sa bisagama iz svih krajeva svijeta. Ovi iz daljega u 90% slucajeva voze zakrivljeni volan.
Malo popricas s njima i tako. Taljigaju se laganini, koza im ko u slona, izmrcvarena od sunca, a 2 bijela kruga oko ociju ko u babuna :)

Trenutno to nije moj đir, nit imam vremena za tako sta. Mozda u nekoj starosti...
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Goran_injo dana 25. 01. 2018. (10:25)

Pa nema se tu što posebno odgovoriti autoru - stvari su kristalno jasne

- ako se vozi na cesti, uzeti će cestovni bicikl
- ako želi kombinaciju ceste i makadama i šumskih puteva, uzeti će gravel/cx
- ako se vozi bez ambicija i vikendom sa obitelji, uzeti će trekking

Naravno da se može sa trekking biciklom voziti tisuće kilometara po cesti, ali ne raspravljamo o tome "što se može", već gledamo idealan tip bicikla za potrebu.
Goran_injo
 
Postovi: 1398
Pridružen/a: 17. 03. 2008. (21:13)
Reputation point: 39

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la ChILd_ReBoRn dana 25. 01. 2018. (10:37)

Na hardcro ima i recumbenta. I self supported je preko 400km :), ali da.. Vecina je na cestovnim
Avatar
ChILd_ReBoRn
 
Postovi: 3566
Pridružen/a: 08. 06. 2015. (16:37)
Lokacija: Koprivnica
Reputation point: 27

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 25. 01. 2018. (11:09)

ChILd_ReBoRn je napisao/la:Na hardcro ima i recumbenta. I self supported je preko 400km :), ali da.. Vecina je na cestovnim


Da recumbente sam zabiravio.
San mi je Zockra high racer recumbent, to mora da je brutalno
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la deYo dana 25. 01. 2018. (19:26)

@ziiky
Sad si me odbacio od Look-a (a i nisam siguran da bi ga uzeo...nije se sve posložilo)
A što se tiće Canyona točno sam na sredini rame. Moji kepecastih 172 ima po njima u XS 165-172 i S 172-178 a kad gledam top tube koji sam izmjerio na competitivecyclist ovisno o položaju koji želim varira od 523-539mm a Canyon XS je 529 a S je 543 pa sad se razmišljam manji ili veći. Ovaj što sam probao Look j M rama 53, i činio mi se ok u vožnji. Nisam bio previše istegnut, e sad jel taj 53 kao Toptube 530mm ili?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar
deYo
 
Postovi: 73
Pridružen/a: 24. 06. 2010. (23:19)
Reputation point: 0

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la ChILd_ReBoRn dana 25. 01. 2018. (20:24)

Seat tube... Bi ja rekao
Avatar
ChILd_ReBoRn
 
Postovi: 3566
Pridružen/a: 08. 06. 2015. (16:37)
Lokacija: Koprivnica
Reputation point: 27

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 25. 01. 2018. (21:34)

deYo je napisao/la:@ziiky
Sad si me odbacio od Look-a (a i nisam siguran da bi ga uzeo...nije se sve posložilo)
A što se tiće Canyona točno sam na sredini rame. Moji kepecastih 172 ima po njima u XS 165-172 i S 172-178 a kad gledam top tube koji sam izmjerio na competitivecyclist ovisno o položaju koji želim varira od 523-539mm a Canyon XS je 529 a S je 543 pa sad se razmišljam manji ili veći. Ovaj što sam probao Look j M rama 53, i činio mi se ok u vožnji. Nisam bio previše istegnut, e sad jel taj 53 kao Toptube 530mm ili?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Mmmda... Te mjere se odnose na seatube ako mislis na one sto oznacavaju velicinu. Nađi tablicu tamo ces naci sve ostale mjere.
Ako si mjerama na međi mislim da je pravilo uzeti manji,
nek jos netko to potvrdi. Nisam. Siguran
Izmjeri međunožje/inseam, nađi na netu kako se mjeri i odatle kreni u razmjeravanje.
Za neku normalu tjelesnu proporciju inseam iznosi 45% ukupne tjelesne visine. Ako si u tim mjerama onda si srećkovic i nebi trebalo biti problema.

Svakako prije kupovine u lokalnoj prodavaonici nađi bicikl slicnih ili istih mjera pa ga testiraj ili cak probaj voziti ako dozvoljavaju.
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

PrethodnaSljedeća

Natrag na Cestovni biciklizam

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.