Cyclocross pitanje

Cyclocross pitanje

PostPostao/la deYo dana 23. 01. 2018. (15:43)

Htio bi neku jurilicu za cestu a zapeo mi za oko Canyon Inflite CycloCross bajk pa sad imam pitanje ako ima tko sa sličnim biciklom iskustvo. Konkretno me zanima po ljeti kad bi stavio sleep gume kakva je geometrija na tom biciklu za vožnje od 100-150 kilometara?
Avatar
deYo
 
Postovi: 73
Pridružen/a: 24. 06. 2010. (23:19)
Reputation point: 0

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 23. 01. 2018. (16:20)

Zasto ciklokros za cistu cestu? Za 100-150km ako nemas ambicije ici na makadame rađe uzmi cistokrvnu cestovnu jurilicu.

Mada nema razloga da ovo nebi funkcioniralo jer cini se po slikama da ima tu nekog blagog race polozaj, nije da sjedis uspravno, a opet nisi skroz pognut. Sve ovisi o velicini, tvojim proporcijama i u kakvom ces ti polozaju zavrsiti na njemu.

Ako budes previse uzbignut kao na Mtb, rađe nemoj uzimati.
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Bagalood dana 23. 01. 2018. (17:11)

Isprobaj i Kona Jake ili čak Jake The Snake. Jako udoban ciklokros bicikl prihvatljive cijene.
"... Qui non deficere..."
Avatar
Bagalood
 
Postovi: 317
Pridružen/a: 02. 10. 2011. (11:43)
Reputation point: 2

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la deYo dana 23. 01. 2018. (20:17)

Ziiky je napisao/la:Zasto ciklokros za cistu cestu? Za 100-150km ako nemas ambicije ici na makadame rađe uzmi cistokrvnu cestovnu jurilicu.

Mada nema razloga da ovo nebi funkcioniralo jer cini se po slikama da ima tu nekog blagog race polozaj, nije da sjedis uspravno, a opet nisi skroz pognut. Sve ovisi o velicini, tvojim proporcijama i u kakvom ces ti polozaju zavrsiti na njemu.

Ako budes previse uzbignut kao na Mtb, rađe nemoj uzimati.

A nemam pojma, kad nakon MTB-a ideš na cestovni a MTB u srcu....nekako mi se taj svidio a s njim i možeš malo skrenut s ceste:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar
deYo
 
Postovi: 73
Pridružen/a: 24. 06. 2010. (23:19)
Reputation point: 0

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la deYo dana 23. 01. 2018. (20:25)

Bagalood je napisao/la:Isprobaj i Kona Jake ili čak Jake The Snake. Jako udoban ciklokros bicikl prihvatljive cijene.

Hm nije loš ovaj Jake Snake al’ kad mi Kona nekako nije sjela...znam da su super bicikli ali eto mene ne privlače.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar
deYo
 
Postovi: 73
Pridružen/a: 24. 06. 2010. (23:19)
Reputation point: 0

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 23. 01. 2018. (23:34)

deYo je napisao/la:
Ziiky je napisao/la:Zasto ciklokros za cistu cestu? Za 100-150km ako nemas ambicije ici na makadame rađe uzmi cistokrvnu cestovnu jurilicu.

Mada nema razloga da ovo nebi funkcioniralo jer cini se po slikama da ima tu nekog blagog race polozaj, nije da sjedis uspravno, a opet nisi skroz pognut. Sve ovisi o velicini, tvojim proporcijama i u kakvom ces ti polozaju zavrsiti na njemu.

Ako budes previse uzbignut kao na Mtb, rađe nemoj uzimati.

A nemam pojma, kad nakon MTB-a ideš na cestovni a MTB u srcu....nekako mi se taj svidio a s njim i možeš malo skrenut s ceste:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Onda bolje nemoj to raditi. Kupi pravog cestovnoj i neces pozaliti.
Sve sam to ja prosao prije 4-5 godina.

Ako te brine udobnost, cestovnjaci su puno udobniji i od mtb-a i od ciklokrosa. Napravljeni su i krojeni geometrijom uz pretpostavku da ce se s njim prelaziti velike relacije i biti dosta u sicu. Karbon je križan tako da pruzi maximalnu udobnost, da upina neravnine, a opet dok stisces pedale da nema puno flexanja.
Voziti geometriju koja ti trup drži uspravno na ruti od 150km nije nimalo zabavno, prije bi si jaja odgrizao nego odvaljivao tolike kilometraze taljigajuci se bez imalo aerodinamike ili ne daj Bože na mtb-u :)


Sve to krene bezazleno, ali cesta se brzo zavoli, timske voznje, pelotoni, brzina .... jednom kad siđes s mtb-a vjerovatno se nikad neces vratiti, zato razmisli ;)
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la RiderOfTheStorm dana 24. 01. 2018. (11:01)

CX je disciplina i ako ga ne voziš, ne treba ti takva bicikla.

Koji je razlog kupovine takve bicikle? Duže putne ture ili samo trening? Ako misliš negdje ići onda puno bolje kakav trekking/urban.

Iako su cestovne udobne ako su dobro pogođene veličine i kokpita, nisu udobnije od mtba (isto tako pogođenog) ali problem ceste je šta se uglavnom voziš monotono i ako sam ne forsiraš promjene ritma, položaj ti je uglavnom uvijek isti što dovodi do toga da se ukočiš i neki problemi koji se ne manifestiraju na kratke staze mogu postati puno veći.
Naravno, to ovisi od osobe do osobe, ali vožnje od 100-150km zahtjevaju dobru pripremljenost da ti bude udobno.

Meni je glavni problem tu što si ovisan o cesti i ne možeš skrenuti s nje i naravno što ovisiš o svakakvim kretenima na cesti.
Mene je prošlo lito jedna Britanka doslovno išla izgurati s ceste.
City/trekking/urban bike je super stvar jer imaš 90% brzine, veću udobnost, mogućnost offroad vožnje i mogućnost dugih bike packing tura, putovanja i sl dok si s cestovnom (ili cx) previše ograničen.
Avatar
RiderOfTheStorm
 
Postovi: 1453
Pridružen/a: 13. 03. 2013. (19:23)
Lokacija: Šibenik
Reputation point: 10

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Goran_injo dana 24. 01. 2018. (11:54)

Glavna prednost CXa (Gravela po novom jelte) je da imaš sfrkani volan koji je udobniji na duljim vožnjama, a gume dopuštaju odlazak na bilo koji makadam ili šumsku cestu.

Nikakav trekking ne može biti udobniji od cestovnog volana, mehanika je jasna, imaš puno pozicija za mijenjati poziciju ruku i mijenjati opterećenje na leđima i rukama.
Goran_injo
 
Postovi: 1398
Pridružen/a: 17. 03. 2008. (21:13)
Reputation point: 39

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Ziiky dana 24. 01. 2018. (12:02)

Potpisujem sta goran kaze.

Kad mi netko kaze da vozi cestovnjaka, ja onda smatram da covjek vozi i trenira. Da je brz, da zna voziti u grupi, da ima yebacke prosjeke, da istiskuje watte da moze rernu pokrenuti...
S druge strane, kad neko kaze da zeli preci na cestovnjaka... Onda smatram da covjek zeli poceti trenirati.
Sigurno nece trenirati i komjutati ili nabaciti bisage pa se vozikati okolo i lurkati u čemprese pored ceste.

Ako to zeliš, sjedneš na poniku ili montić, objesiš škembu i sisaš pivkana uspit

Znaci za cestu je cestovnjak, za brdo mtb, za komjutanje, nekakav treker.

Tvrditi da je mtb udobniji ili jednako udoban kao cestovni bajka je glupost, a voziti cestovne rute na trekeru, ciklokrosu ili nedaj boze na mtbu jos je veca glupost.

EDIT:
Evo jedno zanimljivo stivo vezano za temu. Malo je starije, ali poanta je tu...
Vodič kroz cestovni biciklizam za mountainbikere 1.dio
Scott Scale & Kuota Kharma Race
strava.com/athletes/7103063
Avatar
Ziiky
 
Postovi: 1691
Pridružen/a: 07. 04. 2011. (19:54)
Lokacija: Slavonski Brod
Reputation point: 53

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la ChILd_ReBoRn dana 24. 01. 2018. (12:23)

kaj nije geometrija gravel bike-a i cx-a razlicita? razlicite duzine chainstayeva i tak to... Gravel bi trebao biti udobniji za duze rute.. CX je namijenjen za voznju (nosanje) po kruznim stazama sat vremena i mir...
Avatar
ChILd_ReBoRn
 
Postovi: 3567
Pridružen/a: 08. 06. 2015. (16:37)
Lokacija: Koprivnica
Reputation point: 27

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Goran_injo dana 24. 01. 2018. (12:39)

Nije dovoljno različita da bi se razmatrao kao drugi tip bicikla za normalne vozače (uključujem i sebe u takve).

Gravel je, grubo gledano, izmišljotina koja je tu da proda tip bicikla koji je za cestu uz izlet na makadam, jer "gravel" zubaru sa puno para za bicikl je jednostavnije približiti kao termin i ime bicikla nego termin "ciklokros". Ciklo-što?

Osobno sam commutao TCXom, pravim CX biciklom, dvije godine kombinaciji zemlje nasipa i cestama, i nisam nikada ni pomislio da se taj bicikl ne bi iz nekog razloga zvao gravel.
Goran_injo
 
Postovi: 1398
Pridružen/a: 17. 03. 2008. (21:13)
Reputation point: 39

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la ChILd_ReBoRn dana 24. 01. 2018. (12:51)

Dakle marketing... Kao i puno drugih stvari...
Avatar
ChILd_ReBoRn
 
Postovi: 3567
Pridružen/a: 08. 06. 2015. (16:37)
Lokacija: Koprivnica
Reputation point: 27

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la filip00 dana 24. 01. 2018. (14:27)

A mislim, jel ti treba forum reć da je u pitanju marketing ili kaj? Dovoljno je uzet na papir specifikacije Road bikea, Gravel bikea, Cyclocross bajka, i kaj je još izmišljeno....

I jedino kaj vidiš je da su stvarno marginalne razlike aktualne. Konkretne razlike koje ti stvarno mogu činiti razliku nisu u tome jesu li gume 23 ili 25mm gore, jer je to više manje isti drek. Razlika u head tubeu od 15 ili 17cm isto nije neka drama, jer to ful ovisi o veličini rame, o geometriji (trkaća ili enduro) itd. Konkretne razlike čak nisu nužno ni u diskovima ili u čeljustima.....ali velike razlike su recimo prostoru između vilice i kotača - odnosno clearanceu. Ako imaš ful prostora za blato i za blatobrane - to ti možda radi razliku i pomaže. Čim u pitanju i threadu uopće nije bilo pitanje oko blatobrana ili klirensa za blato, očito nije ni potreba za takvim bajkom.

I na kraju krajeva...nakon isprobanih svih tih bajkova, lako ću ti reć - u biti rijetko tko treba išta drugo od jednog montića i jednog cestovnjaka.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la ChILd_ReBoRn dana 24. 01. 2018. (14:56)

ono gore je bila vise konstatacija.. ne spoznaja.... Apsolutno nisam u road sceni tako da se ni ne trudim poloviti te sve razlike.... po meni je apsolutno bijesno kud ta industrija ide jer je na ocigled rijec o muznji love... od 156 razlicitih BB--- kao npr 386 evo.. mislim cemu??, pa onda FSA ima pogon koji nema klasicni 5 arm spider, nego 4 u konstelaciji nepravilnog X .. dakle BCD pomoz bog... ali svaki ring je 50$ :)... pa cx.. pa sama pomisao gurati road bike u blato.. mislim.. cemu.. imas MTB za blato i imas road za asfalt.. Uzmi ferrari.. digni ga par cm vislje i stavi ripnjace gume.. i sad je to kaj? super terenac? Tolika lova odlazi na usavrsavanje suspenzija za bolju voznju.. brze spustanje i penjanje.. i onda odnekud banu specke i voze singlice ko i punokrvi MTB.. right...
Avatar
ChILd_ReBoRn
 
Postovi: 3567
Pridružen/a: 08. 06. 2015. (16:37)
Lokacija: Koprivnica
Reputation point: 27

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la RiderOfTheStorm dana 24. 01. 2018. (15:37)

Ziiky je napisao/la:Tvrditi da je mtb udobniji ili jednako udoban kao cestovni bajka je glupost, a voziti cestovne rute na trekeru, ciklokrosu ili nedaj boze na mtbu jos je veca glupost.


Ljudi na mtb ili trekking biciklama prevaljuju puno teže i veće ture nego cestovnjaci.

Cestovna je za trening ok i za #prosto# na stravi uglavnom.
Ako voziš sam za svoj gušt onda je najgori izbor jer si ograničen, a tih par km/h veći prosjek ti ne znači apsolutno ništa.

Također, za velike ture je udobnost puno bitnija od prosječne brzine, a udobnost na trekking i sl uspravnijem biciklu će uvijek biti veća nego na cestovnoj di si položen i di triba upirati da ti bude udobno jer se inače lomiš u leđima.
Na cestovnoj je manje naporno voziti brzo nego sporo jer više težine prebacuješ na noge.

Opet, pitanje je što on želi. Ako se želi obući u lycru i stati nisko da iskoristi prednosti aerodinamike nauštrb udobnosti i zdravlja onda je cestovna trkačica dobar izbor, ali ako želi biciklu koju može voziti svugdje po svakakvim cestama, ići na put, voziti je po gradu, voziti je u široj robi, ne nužno s spdom i imati bolju preglednost ceste (jer na trkačici glava ti je nisko i moraš istezati vrat da gledaš naprid) te ti nije bitno ako ti je prosjek sporiji za 2-3km/h onda ti je bolji izbor urban/trekking/adventure tip bicikle s prihvatima za bisage, disk kočnicama i po mogućnosti s remenom i internim mjenjačem kao npr Alfine, Pinion ili Rohloff.
Avatar
RiderOfTheStorm
 
Postovi: 1453
Pridružen/a: 13. 03. 2013. (19:23)
Lokacija: Šibenik
Reputation point: 10

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la filip00 dana 24. 01. 2018. (15:49)

Ljudi na mtb ili trekking biciklama prevaljuju puno teže i veće ture nego cestovnjaci.


Ti se ili zajebavaš ili baš ne znaš o čemu pričaš?

udobnost na trekking i sl uspravnijem biciklu će uvijek biti veća nego na cestovnoj di si položen i di triba upirati da ti bude udobno jer se inače lomiš u leđima


:cry: :cry: :cry: what the fuck, man.....ne i ne. Ne. Ne. Ne. Sve što si napisao nema veze s istinom. Ne. Nikako ne.

Na cestovnoj je manje naporno voziti brzo nego sporo jer više težine prebacuješ na noge


Da, u biti vožnja TdFa dođe nešto kao odmor...a kad ideš na coffee ride, to je pak mučenje. Ful. Ful ima smisla. Baš je tak kak si rekao.

jer na trkačici glava ti je nisko i moraš istezati vrat da gledaš naprid


Svi na cestovnjacima patimo od Shermer's necka, hvala doktore! Da se citiram: ne i ne. Ne. Ne. Ne. Nikako ne.

Sad sam opet pročitao tvoj cijeli post i glava me boli od gluposti koje sam pročitao. Apsolutno ništa što si napisao nema smisla, niti je točno. Odakle vadiš te informacije, ali stvarno?
Ljudi na mtb prevaljuju puno veće ture nego cestovnjaci
Znači...prosječnih nekoliko tisuća km godišnje na MTBu je više od tipičnih 10-15k km kod cestovnjaka....what the fuck. Kaj si ti uspoređivao, sebe i lokalnog dedu na specijalki iz drugog svjetskog rata? Čak i uz jako dobru godinu, ti ćeš na MTBu nakucat MOŽDA 5000km....ma ajde nek je i 6000. Prosječni rekreativni natjecatelj na cestovnjaku ima preko 10.000, svi malo bolji imaju dosta veće brojke. O čemu pak razmišljaš dok pišeš gluposti koje si napisao gore?
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la Clio dana 24. 01. 2018. (16:24)

deYo je napisao/la:Htio bi neku jurilicu za cestu a zapeo mi za oko Canyon Inflite CycloCross bajk pa sad imam pitanje ako ima tko sa sličnim biciklom iskustvo. Konkretno me zanima po ljeti kad bi stavio sleep gume kakva je geometrija na tom biciklu za vožnje od 100-150 kilometara?


Zajebi price, uzmi Canyona, ali Endurace-a. Mislim da je i cijenom slican. Uzo ga je frend u godinama, koji cijeli zivot vozi mtb, i to zbog ne-agresivne geometrije i odusevljen je njime.

A za ove price tko koliko km prelazi godisnje na kakvom biciklu su birtijaske price. Ako netko ima volje vozit ce i mtb puno vise od nekoga tko ima cestovnjaka pa ide samo na vikend voznje. Ja vozim rigid mtb, s poluslik gumama i znao sam bez beda voziti i po preko 150km dnevno i nije mi nis bilo. Mozda bih sa speckom bio brzi, ali ionako vozim zbog gusta i bivanja u prirodi, a ne zbog ganjanja vremena i rusenja PR-ova. Da ne velim da sam 2016. sa full natovarenim bajkom prosao Julijske Alpe u prosjeku radeci 130km dnevno.

Sve je na tebi - za sto tocno zelis cestovnjaka i sto ces s njime voziti - ganjanja i trenizi ili jednostavno uzivanja u samom pedaliranju.
Avatar
Clio
 
Postovi: 218
Pridružen/a: 09. 12. 2014. (20:09)
Lokacija: Oranmore, IRL
Reputation point: 3

Re: Cyclocross pitanje

PostPostao/la RiderOfTheStorm dana 24. 01. 2018. (17:38)

@filip

Da, ljudi na MTB i Trekking rade po par tisuća km i više u turi. To što cestovnjak napravi 10-20k u godini nije usporedivo jer tu to vožnje 50-150km po istoj cesti unutar kruga kuće.

Trekking bicikli su udobniji jer je namjenjeno da si na putu tjedan-dva-deset i svaki dan na bicikli i iza razliku od cestovne nema biranja puta di je novi asfalt ili da ti se neda penjati taj dan ili da ti je vjetrovito.

Uostalom, pogledaj GP/Super bike motore i usporedi sa Touring motorima da vidiš razliku u položaju sjedenja.

Da, na cestovnoj je lakše voziti uru vrimena na 34kmh nego 2h sa 17kmh jer više težine oslanjaš na noge, manje na ruke i guzici i pola vrimena provedeš na bicikli za isti prijeđeni put.

Koje logike ima tvoja usporedba cestovnjaka sa MTBom, na cesti svatko iole ambiciozniji može imati 20k, koji natjecatelj i te gluposti? Nije poanta u kilometrima, to je najmanje bitna i najbesmislenija metrika.

Sa dobrim rigid biciklom se možeš voziti za trening skoro jednako brzo kao na cestovnom samo je puno svestraniji jer je udobniji, može ići po makadamu, može nositi teret i možeš ići na putovanja i vozit se di hoćeš dok si kod cestovnjaka ograničen isključivo na cestovne trening vožnje (osim ako se ne natječeš) jer za sve drugo cestovnjak ne valja.
Avatar
RiderOfTheStorm
 
Postovi: 1453
Pridružen/a: 13. 03. 2013. (19:23)
Lokacija: Šibenik
Reputation point: 10

Sljedeća

Natrag na Cestovni biciklizam

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.