Ghost Nivolet EBS LC

pravite se važni svojim bajkom, komentirajte i budite komentirani...
Pravila foruma
U ovom dijelu foruma možete otvoriti temu u kojoj ćete pokazati svoj vozni park (pritom se misli isključivo na bicikle). Uzmite u obzir da će ta tema biti Vaša privatna virtualna garaža, pa se stoga prezentirajte što ozbiljnije. Bilo bi poželjno da u naslovu teme napišete o kojem se biciklu radi. Najveće dozvoljene dimenzije slika su 800x600 (ili 600x800, ovisno o orijentaciji). Ako se ne budete pridržavali toga, znate što slijedi...

Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 10. 08. 2018. (15:41)

Model je iz 2015. i imah sreću da ga je vlasnik, zbog nekog problema s nogom, prodavao za manje od pola cijene novoga, praktično u mint stanju (nigdje zguljen, ni crtice što bi se reklo), i da nitko nije „uskočio“ u cca. tjedan dana dok sam ga „mjerkao“.

Kratka probna vožnja, uz detaljan vizualni pregled (potraga za eventualnim skrivenim „sumnjivim“ mjestima - ipak je karbon u pitanju, jel'), potvrdili su da je sve u redu. I da sve radi kako bi trebalo raditi.


slika


Takav je došao k meni i na njemu je sve bilo original, osim guma. U detalje bi to bilo:

Frame .................. Nivolet UHM carbon CGR
Fork .................... CG Carbon
Crankset ............... Shimano Ultegra 50/34 (6800 group, all components)
Bottom Bracket ....... Shimano SM-BB71
Shifters ................ Shimano Ultegra
Front Derailleur ...... Shimano Ultegra
Rear Derailleur ....... Shimano Ultegra
Rear Cogs ............. Shimano Ultegra, 11-28, 11-speed
Brakes ................. Shimano Ultegra
Wheels ................ Mavic Ksyrium Elite S25 M11
Tires ................... Michelin Lithion 2, 700 x 23 (originalno – Mavic Yksion Pro, 700 x 25)
Handlebar ............ Ghost 420mm, 31.8mm
Stem .................. Ghost AS-025, 31.8mm
Seat post ............. CG Carbon SL 27.2mm
Saddle ................ Selle Italia SLR TI Flow (sada je gore - Selle Italia SLR XP)
Headset .............. Prestine PT-1859
Lanac ................. Shimano CN-HG600

pa još dodano:

Bidon Cage .......... Bontrager XXX (stavio prošli vlasnik - hvala mu na tome :D )
Pedale ............... Corratec SPD
Cyclocomp .......... VDO M3.1 WR


Promijenih gume ponovo jer je jedna imala gadnu brazgotinu, zapavo doslovce rupu, sve do „dna“ (moglo se voziti bez problema, ali zašto dalje riskirati). A kad ih već mijenjah gledah malo i na „look“, pa uzeh iste (ionako koristim samo Michelin – što igrom slučaja, što dokazanom kvalitetom), samo žute (zapravo, više nekakve krem-žute), i meni to izgleda fenomenalno u ovoj kombinaciji što duže gledam :mrgreen:

Još promijenih samo traku guvernala (izlizana) i sjedalo (još uvijek pomalo otvoreno pitanje … što će na kraju ostati, na duže staze). Za ostalo nije bilo potrebe, niti je sad vidim.

Za traku sam znao u što se upuštam (bijela, i to još ne glatka), no za divno čudo nije tako ni strašno. Tu i tamo malo one pjeskaste kreme što uklanja svakakva sra*a od mašćoba + lagano vlažnom mikrofibrom prebrisati sve i – ko novo. Super, izdržat će još sigurno godinu dana.

Veličina (visina) rame po „starinski“ (sredina BB-a do sredine zamišljene vodoravne gornje štange) je 55, a ukupna težina bicikla sa pedalama, ciklokompom i nosačima bidona (ono što ne ide pod „službenu mjeru“ - dakle kako je na slici; spreman za vožnju) je solidno malih - 7,5kg.

I to je to.

Slika s vožnje (odnosno "odmorišta" :mrgreen: ) od prije par dana. Puna „ratna sprema“.


slika


... još samo kad bi skužio kako dobiti da je slika u punoj širini stranice ... :(
Zadnja izmjena: Ventoux; 13. 09. 2018. (10:24); ukupno mijenjano 4 put/a.
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la filip00 dana 11. 08. 2018. (08:59)

Sviđa mi se kak si ga sredio, jedino mali tip: quick release okreni prema "unutra" na bicikl, znači prednji QR okreni da je horizontalno zatvoren i da gleda prema BBu, a zadnji QR okreni da stoji unutar zadnjeg trokuta, da pokazuje prema volanu. Razlog je taj, da ti ništa neće moći slučajno otvoriti QRe, ako zapneš za nešto, ako se slučajno netko zabije u tebe ili ti u nekog, itd.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2516
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 48

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 11. 08. 2018. (10:55)

Da, znam da je to "pravilo", no u svojih 30-ak godina na cestovnjaku nisam nikad bio ni blizu toga da je nečime zakačim, kamoli nehotično otvorim - nije to baš tako lako. Niti sam to ikad vidio (ni na TV-u, što bi rekli), ni čuo da se nekome dogodilo. Netko je?

A ovako je puno lakše skinuti točak zbog čišćenja i slično, što mi je bitnije. Je, u početku sam ja "po propisu" to držao, ali se onda znao tu i tamo napatiti kad treba otvoriti, pa si s vremnom pomislio ... Ma daj ... ;)

Vjerujem da "pravilo" postoji isključivo zbog voženje u većim grupama i na utrkama gdje je teško kontrolirati okolicu. Ako si sam na bajku (što ja jesam velikom većinom) ili sa dvoje/troje normalnih ... ma nema šanse za tako što. A onda, zašto si ne olakšati stvari :D
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la filip00 dana 11. 08. 2018. (14:44)

Ali kakvo paćenje oko otvaranja?? Pa jednaka stvar je odakle ćeš povući QR, osim ako ga stežeš manijakalno prejako. Tak svejedno je kam je okrenut QR, povučeš ga i okreneš. Sila za otvaranje QRa ne bi trebala biti jača od sile koju trebaš da recimo zategneš neki šaraf na 3-4Nm. Ako stežeš jače od tog, onda ih pretežeš.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2516
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 48

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 11. 08. 2018. (16:47)

Moj prvi bajk sa "ručicom sa strane" za skidanje točkova (iliti današnji "quick release") je bio Rog Maraton. Prije njega na Rog Senioru si morao prilično zapeti (nisam baš neki snagator ni danas, a pogotavo kao klinac), i to s obje strane osovine, s viličastim ključem (broj 15, ako se dobro sjećam), da budeš siguran da si dobro stegnuo za imalo dužu vožnju.

I onda kad se prebacuješ na totalnu novotariju (u doba kad nisi imao informacije ne nadohvat ruke, nego gotovo nigdje; kad nije bilo interneta, ni specijaliziranih časopisa - govorimo o drugoj polovici 80'-ih u malom gradu bez i jednog servisa za bajk), onda si išao principom "bolje malo jače" (stegnuti) nego da te negdje na nizbrdici prestigne vlastiti točak :)

Meni doslovno jedini izvor kvalitetnih informacija za trkaći bicikl (tako su se onda zvali cestovni bicikli) bila je knjiga Mihajla Streleca "Moj bicikl" koju nekako opazih negdje u Zagrebu i starci kupili. I koja je možda knjiga koju pročitah najviše puta u životu :lol:
Ni tamo čak nije bilo objašnjeno kako treba postaviti ručicu osovine, ali je bilo par slika. Pa onda još par slika vidiš tu i tamo na nekim plakatima, u časopisima ... i to ti je bio jedini izvor informacija.
I na tim starim slikama uglavnom je bilo da ručice budu točno uz cijev. Jer to je zapravo još sigurije nego da bude samo okrenuto prema BB-u ili u trokutu, zar ne?

Ti moji prvi quick releasovi nisu bili ni blizu tako "fini" kao ovi Mavicovi koji imaju jedno lijepo kao koljeno, pa je to lakše za odraditi i puno si sigurniji koliko bi otprilike trebalo stegnuti da bude dovoljno. Pa ni na Peugeotu (zaboravih model) koje imah nakon Maratona, iako su bili puno bolji nego na Rogu. Tek na prethodnom bajku, Corratec RateTech Three, je to bilo dosta fino, ali do tad već "naučih" quick release stavljati podalje od "štangi" :)

Jer, ako si ih stisnuo "kako treba" (na tom mom prvom bicu, jel') blizu bilo koje cijevi, nisi ih mogao dobro obuhvatiti za skidanje, jer je ista ta "štanga" smetala prstićima da pošteno obuhvate ručicu i ponekad si se lagano i oznojio u pokušaju da dovoljno jako povućeš da je otvoriš. Evo, vrlo jednostavan odgovor na hint :mrgreen:

Za one koji su od svog prvog bicikla imali posla s quick releaseom, i mogli su pitati i vidjetu u shopu kako i što, a dalje na netu upijati informacije, cijela priča izgleda više nego arhaično, ali prije 30 godina si bio presretan i faca ako si uopće imao takvo što. A čiko u trgovini gdje si kupio ti je samo mogao reći "pa tako nekako ti to ide" :)
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la dhp dana 11. 08. 2018. (18:28)

evo ti više informacija, srećom ih je danas pun internet ;)

https://youtu.be/Hcq-PwYj3TE
Cannondale CAAD4

Organizirate neki bajk event? Slobodno mi pošaljite PM da vam malo promoviram temu ovdje
Avatar
dhp
Administrator/ica
 
Postovi: 1624
Pridružen/a: 21. 05. 2012. (22:32)
Lokacija: centar svemira
Reputation point: 30

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la filip00 dana 11. 08. 2018. (19:04)

Lijepo si napisao te priče iz davnine :lol: ali imaš bicikl koji nije star 40 godina, kao i ti quick releasi - pa da si ne sjebeš ležajeve u kotačima, zategni kako sam ti rekao, i postavi QRove kako sam ti sugerirao. Em ljepše izgleda, em je funkcionalnije i sigurnije. Plus, nikad nije prekasno da se nekaj novo nauči ;)
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2516
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 48

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 11. 08. 2018. (19:52)

dhp je napisao/la:evo ti više informacija, srećom ih je danas pun internet ;)

https://youtu.be/Hcq-PwYj3TE


Hvala na trudu, ali sve to odavno čuh. Čak i prije interneta.
To što su moje ručice osovina okrenute tamo gdje jesu, je zato što je meni tako najzgodnije. Za one koji npr. sudjeluju na utrkama i slična vožnja u većim grupama (što je i poanta ovog videa glede položaja ručice), razumijem da moraju razmišljati i na taj način, pa shodno tome i što više "sakriti" ručice od potencijalnog otvaranja zbog mogućeg udarca sprijeda ili straga.

No, sve u svemu, svatko izabire ono što je njemu najzgodnije, uzevši u obzir potrebe i okolnosti korištenja bica.

Ja utrke ne vozim, ne mijenjam kotače u žurbi, nego isključivo dok je bic na stalku. A tada mi je položaj koji je na slikama - najpraktičniji. I tako već otprilike cijelo ovo tisućljeće :mrgreen:

Npr. solidan broj vozača na TT bajkovima koristi odozada položaj kao napred (3 sata) jer je očito najaerodinamičniji. Opet, potreba i okolnost diktiraju upotrebu. To je poanta. Nikakvog drugog pravila zapravo nema.
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 11. 08. 2018. (19:59)

filip00 je napisao/la:Lijepo si napisao te priče iz davnine :lol: ali imaš bicikl koji nije star 40 godina, kao i ti quick releasi - pa da si ne sjebeš ležajeve u kotačima, zategni kako sam ti rekao, i postavi QRove kako sam ti sugerirao. Em ljepše izgleda, em je funkcionalnije i sigurnije. Plus, nikad nije prekasno da se nekaj novo nauči ;)


Sorry, ništa novog ja tu ne vidim, osim što se tako postavlja najčešće, iz razloga koje diktiraju okolnosti, uglavnom utrka, sa svime što možebitno nose. Tko hoće to kopirati tako, trebalo ili ne, od volje mu.

Jedino možda mogu naučiti kako ću si to sjebati leđajeve ako mi ručica nije u "tom i tom" položaju. To bih volio čuti.
O funkcionalnosti i sigurnosti mislim da sam objasnio u prošlom postu dhp-u.
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Emge dana 11. 08. 2018. (20:56)

Quickrelease postoji od 1933. godine. U siroj upotrebi od 60ih pa do sada.

Jbg to kaj smo bili u Yu. Unazadjeni smo nekoliko desetljeca za zapadom. Pa se vozili Rogovi. Koji su bili cijenom ko suho zlato. Dok u isto vrijeme na zapadu su se vozili bicikli laganih okvira od butiranog celika, aluminija, pa cak i titaniuma. Pa gruope dura acei, titaniumsko magnezijski recordi... a mi rogonje sa simplex opremom.
Emge
 
Postovi: 1228
Pridružen/a: 01. 11. 2009. (18:47)
Reputation point: 11

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 11. 08. 2018. (22:45)

Sjećam se da je bio Sachs Huret mjenjač na Senioru. I to se sjećam da je bilo dobro. Onda, za taj rang bica, pogotovo kad se sjetim kakav si npr. sic dobio s njime. A ako me sjećanje ne vara, mislim da kupih i Simplex (sad malo škicam po Googlu - da, to bi moglo biti to, 2 imbusa na krajevima tijela mjenjača) jer je bio jeftiniji od Sachsa (kad mi se ovaj toliko svinuo od padanja bicikla na tu stranu, da mu više nije bilo pomoći), no Simplex mi se doslovno rasuo po cesti jako brzo.

No, ok, nisam imao u planu retro-osvrt, završimo s time, samo sam htio pojasniti "povijest" svog izbora glede tog nebitnog dijela o položaju ručica osovine.


Btw. stvarno nitko ne želi otkriti "tajnu" kako staviti sliku da bude u punoj širini stranice? Ovak' je baš bezveze.
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la filip00 dana 12. 08. 2018. (08:04)

Pa nismo li maloprije iz konteksta zaključili da vjerojatno puno pretežeš quick release, jer ideš logikom "bolje jače stegnut"? :mrgreen:

Slike uploadaj na imgur.com i tamo odaberi bbcode sliku, imaš i različite veličine ako malo prokopaš - a možeš i sam dodat na kraj kôda slike "h" da dobiješ "huge" verziju koja je prilagođena za forume.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2516
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 48

Re: Ghost Nivolet EBS LC

PostPostao/la Ventoux dana 12. 08. 2018. (11:43)

Pa, ne.
Možda jesam pretezao malo u početku, na Maratonu i možda na Peugeotu (ponavljam, nemam jaku/tešku ruku), ali samo zato što je to onda bila novost, pa ideš logikom bolje malo više nego malo manje :) Plus, ti mehanizmi nisu bili tako "fini" kao na Corratecu (neki Zyxx, mislim), a pogotovo ovi Mavicovi na Ghostu, gdje imaš puno bolji feeling (ako imaš iole finu ruku) što je dovoljno.

U krajnjem slučaju, niti jedan ležaj, ni na jednom biciklu nisam zeznuo, niti sam ikada imao problam s time. Tako da ...



Ah, konačno skužio slike. Prvo smanjiti na cca. 800x600, pa onda uploadati. Uspio sam ja uploadati i 3264x2448, ali se vidio otprilike samo guvernal :mrgreen:

Evo još malo više detaljnije, s jučerašnjeg laganog razgibavanja

slika
slika
slika
slika
slika

Zanimljivo, na sicu piše "160g". A zapravo ima oko 200g, što nije baš mala razlika. Srećom pa nisam kupovao zbog gramaže,
Avatar
Ventoux
 
Postovi: 87
Pridružen/a: 06. 08. 2017. (21:10)
Reputation point: 0


Natrag na Garaža

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.