GT Sensor/Santa Cruz

pravite se važni svojim bajkom, komentirajte i budite komentirani...
Pravila foruma
U ovom dijelu foruma možete otvoriti temu u kojoj ćete pokazati svoj vozni park (pritom se misli isključivo na bicikle). Uzmite u obzir da će ta tema biti Vaša privatna virtualna garaža, pa se stoga prezentirajte što ozbiljnije. Bilo bi poželjno da u naslovu teme napišete o kojem se biciklu radi. Najveće dozvoljene dimenzije slika su 800x600 (ili 600x800, ovisno o orijentaciji). Ako se ne budete pridržavali toga, znate što slijedi...

GT Sensor/Santa Cruz

PostPostao/la Notos dana 24. 01. 2019. (14:43)

Evo da predstavim i ja svoje međunožno guralo s obzirom da će uskoro otići od mene i biti zamjenjen sa novim strojčekom.


slika

Kako to inače biva sa našim, a i većinom hobija, bicikl je zamjenjen i upgrejdan sa novim komponentama tako da su mu tvornički ostali samo shock i volan. Dosta komponenti koje sam zamjenio se često pokazalo neisplativim troškom zbog omjera dobivenog/uloženog , tako da se sa novim biciklom nadam pametnijem ulaganju. Ali poznavajući sebe i način na koji razmišljam prilikom kupnje bajk dijelova očekujem
žestoke unutarnje i vanjske (sa curom :D )sukobe. Ova garaža je nastala upravo zbog toga što će GT uskoro biti prodan pa osjećam neku nostalgiju i dužnost da ga arhiviram u dropbike garaži :). Tijekom zadnjih par godina, njegov sam vlasnik od 2013, prošli smo jako puno zemalja, planina, trailova. Velika većina tih staza uopće ni nije za namjenu ovog bajka, ali sve sam sa njim uspio odvoziti i svake planine i vožnje se rado sjetim.

Rama: GT Sensor, Aluminij, M veličina

Prednja suspenzija: RS Reba 120 mm
Zadnja suspenzija: X-fusion 02R
Gume: Maxxis Ardent 2.35
Kotači : DT Swiss M 1900
Ručice mjenjača: Shimano Deore
Prednji mjenjač: Shimano Deore XT
Zadnji mjenjač: Shimano Deore - XT
Pogon Shimano: XT
Pedale: DMR V6
Cijev sjedala: RS Reverb
Gripovi: ESI grips
Kočnice: Magura MT 5
Zadnja izmjena: Notos; 11. 02. 2019. (23:20); ukupno mijenjano 4 put/a.
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la SaleFFS dana 24. 01. 2019. (15:10)

Bez obzira na opremu i bajk samo treba gaziti i gaziti :mrgreen:

Kada stiže novi bajk?
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 628
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 1

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 24. 01. 2019. (15:22)

SaleFFS je napisao/la:Bez obzira na opremu i bajk samo treba gaziti i gaziti :mrgreen:

Kada stiže novi bajk?


Još ne znam točan datum. Naručen je krajem 11. mjeseca, a trebao bi doći kroz tjedan - dva ako sve bude po planu. U svakom slučaju sam sve nestrpljiviji kako se bliži datum dolaska :).
A ovo za gaženje bajka se apsolutno slažem, ipak je to stvar koju smo mi kupili, a ne ona nas :)
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la drznedaj dana 25. 01. 2019. (09:43)

Nasljednik isto GT?
drznedaj
 
Postovi: 633
Pridružen/a: 30. 08. 2012. (20:51)
Lokacija: Slunj
Reputation point: 13

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 25. 01. 2019. (10:04)

drznedaj je napisao/la:Nasljednik isto GT?


Nije, mjenjam momčad. Neću još ništa detaljno pisati koji model točno, dok nisam 100% siguran (odnosno dok mi novi bajk ne bude u stanu) da ne bude da trčim pred rudu :).
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 25. 01. 2019. (10:06)

Kopirano iz druge teme u garažu:

Evo jedan od značajnih uspona od ove, uskoro prošle godine. Ruta kreće iz jednog manjeg mjesta blizu Konjica u Hercegovini. Nažalost nama koji živimo u sjevernim dijelovima Hrvatske ova ruta nije baš pristupačna, ali ja sam imao sreće da sam u prvoj polovici ove godine proveo u Pločama, tako da sam uz dobar dio Dalmacije istražio i mali dio BiH.

Ruta je poprilično zahtjevna, u 45 km vožnje nabralo se skoro 1900 metara visinske pri usponu na vrh Velika Kapa koji se nalazi na visini 2007 metara. Prvi dio vožnje je makadam, a onda kreće bike&hike nošnja bicikala. Ta kombinacija guranja/nošenja/vožnje je trajala dobra 3 sata.
slika
Ovo je fotografija sa mjesta odakle smo krenuli na vožnju.
Vrh na koji vozimo je skroz desno i pokriven je krošnjom tako da se vidi jedan mali dio. Da sam tada znao da je to taj vrh potrudio bih ga se uhvatiti malo bolje :).

slika
Početak nošenja bicikla i bike&hike avanture kad još nisam bio svjestan da me čeka 3 sata toga :D

Kad smo kretali bilo nas je jedno 20-ak. Nešto ekipe iz Sarajeva, nešto iz Mostara i ja sam bio iz Hrvatske. S obzirom da je kolega Đani osigurao shuttle, nismo se morali vraćati istom rutom natrag tako
da smo išli u dolinu Idbar singlicom za koju nismo znali u kakvom je stanju i što nas zapravo čeka. Na kraju smo dobili mnoštvo serpentina za spust i guštanje kroz jako jako strmi šumoviti dio.
slikaslika
Završni dio uspona prema vrhu. Kraj petog mjeseca tako da je bilo još malo snijega na neosunčanim dijelovima i moglo se malo i skijati na njemu biciklom :).

Od nas dvadeset, sedam se odlučilo ići na vrh. Od toga su trojica planinarili na vrh i nas četvorica mudrijaša smo gore furali i bicikle. Na kraju smo zahvaljujući ekipi planinara dobili odlične fotografije gdje su nas oni slikali
dok smo se mi penjali i vozili. Najbolje od toga što je većina toga slikano skroz prirodno bez poziranja, tako da su slike baš nekako iskrene i meni jedne od najdražih sa ovakvih avantura.
slika
Vožnja po grebenu na spustu sa vrha
slika

Eto, to bi bilo ukratko, malo sam lijen pisati detalje s obzirom da sam napisao već cijeli jedan post u svom blogu o cijeloj ruti sa detaljnim opisima i video isječcima i gpx-om rute. Uglavnom, ću se svakako vratiti u BiH i dodatno istražiti tu ljepoticu.
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 25. 01. 2019. (10:07)

Dugo sam planirao gdje ću ići, dal ću u Sloveniju, po Hrvatskoj ili nešto drugo, pa kalkulacije gdje pada kiša u tom periodu. Na kraju pada odluka da idem u Tolmin i bukiram si apartman od 21.-25.06. Par dana prije polaska prognoza počinje naglo varirati i od sigurnog sunčanog vremena kreću prognoze sa nekim pljuskovima i polupljuskovima. Na kraju me vrijeme odlično poslužilo.

1. Dan (Kobariški Stol) 21.06.
Po planu je bilo da se budim u 5:00 i krećem rano za Sloveniju iz Zagreba, naravno da sam zaspao i krenuo sam tek oko 7:30. Zbog kasnog polaska prvu vožnju sam započeo tek negdje oko 12:00.
Odmah na početku rute sam mogao naslutiti što me čeka.
slika
Na slici sa desne strane je Kobariški Stol. Prvo se treba uspeti na njega i onda se hrptom vraćam u Kobarid (odakle sam i krenuo). Odmah mi je sunce u kombinaciji sa rahlim makadamom koji kida energiju opako naplatilo moj kasni polazak. Iako sam nosio 3l vode, na kraju sam morao kalkulirati koliko smijem piti :)
slika
Slika iznad, vide se serpentine kojim se uspinje na putu do gore. Rahli makadam u kombinaciji sa suncem su napravili možda i najteži uspon od svih ovih vožnji.
slika
A onda kako to već ide, bivaš nagrađen sa ovakvim pogledima koji te prate jedno 10-ak km.
slika
Pogled na Krn i Razor u daljini.
slika
Na kraju spusta i singlice (tehnički možda i najzahtjevnije od svih koje sam vozio na ovom putovanju) se dođe do Soče i opuštajućeg makadama.

ruta
https://connect.garmin.com/modern/activity/1810704466

Dužina:45 km
Visinska:1220

2. Dan (Matajur) 22.06.
Matajur me oduševio. Krenuo sam iz Liveka do vrha i onda spust na talijansku stranu i cestom (asfalt) nazad u Livek (slovenija). Matajur je jedna od najljepših ruta što sam uopće vozio u ovih par godina mog bićikletiranja.Jedno 10-15 km pedabilne singlice sa vrhunskim pogledima.
Početak rute je u Liveku, prvo započinje asfaltom, koji se prebaci u makadam.
slika
Početak uspona.
slika
Planinarski dom pri vrhu, tu sam upoznao grupu od jedno 10-ak Austrijanaca koji su vozili rutu sličnu mojoj.
slika
slika
I onda kilometri i kilometri singlice koja prelazi iz livade u šumicu i nastavlja se skroz do Savogna.
slika
Drugovi Austrijanci na spustu
Na kraju sam opet ostao bez vode pa sam u Savognu pio vodu iz izvora na kojem piše non potabile :D. Neki talijan je na krnjem engleskom rekao da je voda OK za pit pa sam mu žedan vjerovao na riječ.
Od svih ovo mi je najljepša ruta, pogotovo jer je cijela pedabilna, jedina zamjerka mi je što se nazad u Livek moram vraćati asfaltom , al to je cijena koju se isplati platiti za ovakve poglede.
slika
I na povratku je bilo lijepih prizora :)

ruta:
https://connect.garmin.com/modern/activity/1812673191

Dužina:32 km
Visinske: 1330

3. Dan (Razor) 23.06.
Dvoumio sam se što izabrati, koju rutu, dal uzeti sa takeadventure.com rutu koja produži na Dobrenjščicu. Na kraju sam počeo sumnjati da bih se mogao premoriti i uzeo sam skraćenu verziju koja vodi na Razor od Toninha koji je već objasnio svoj put na forumu. Neću onda puno spominjat, samo malo lupiti par slika.
slika
Tolminske ravne na nekih 930 m nadmorske visine, gore me još čeka uspon na Razor.
slika
slika
Opet lijepe singlice na spustu. Na kraju se dođe do Tolminke i prelazak onim dizalom (ne znam kako se to zove), to mi je baš bilo fora.
slika
Evo, ovako izgleda to čudo na ručni pogon.
slika
za kraj, osvrt odakle sam došao, spust makadamom,a kasnije i cestom na mjesto polaska.

ruta:
https://connect.garmin.com/modern/activity/1814411020
Dužina: 33 km
visinske: 1400 m

4. Dan (Kneške Ravni) 24.06.
S obzirom da je svuda oko Tolmina po yr.no trebalo kišiti, izabrao sam pohod na Kneške Ravni jer je tamo bilo prognozirano najmanje kiše. Na kraju kiše nije bilo nigdje cijeli dan :).
S obzirom na način na koji sam izabrao rutu, skroz sam zadovoljan kako je ispala. Na početku jedno 20 km uspona, od kojih je zadnjih 6-7 makadam.
slika
Početak rute, krećem iz mjesta Most na Soči.Iz slike se može vidjet zašto se tako zove.
slika
Pogled na isto mjesto iz ptičje perspektive i nakon malo znojenja.
slika
Kasnije se dođe do nekog eko sela u planinama koje izgleda ko mala švicarska i tu se bogati Njemci igraju stočara.
slika

Ovako izgledaju slovenski mljekomati.
slika
slika

Na kraju sam pitao lokalce jel imaju sira za prodat. Žena me uvela u svoje odaje i jedan pogled u prostoriju me raspametio. Sira ko u priči. Pošto sam imao mali ruksak uzeo sam samo dvije kile sira i nažicao
sam ženu da mi natoči sirutke u boce (iz kojih sam izlio vodu). Od toliko sira sam izgubio pamet pa sam zaboravio da bi se put, kako to inače biva mogao odužiti i da bi mi voda mogla kasnije biti bitnija :D. Al moram naglasiti da sam nakon prva dva dana već dosta pametniji i uz mjehur od 3 l nosim još 1,5 litru u bocama.

slika
slika
slika

Kako to inače biva po biciklističkim slovenskim zakonima, makadam opet prelazi u singlicu koja prelazi iz trave u kamenjar, iz kamenjara u šumu, pa onda do singlice zasute lišćem po kojoj je nemoguće voziti.
Jako zanimljiva ruta, nažalost, vidi se da nije dugo nitko vozio njome tako da je na nekim mjestima dosta zarasla i zatrpana lišćem pa je vožnja dosta otežana.
Na kraju 15 km čistog spusta ni brige ni pameti, taman lijepo za odmor i razgledavanje. Spust je većinom bio makadam, al s obzirom na mehanizaciju okolo, čini mi se da bi to vrlo skoro mogao postati asfalt.

ruta:
https://connect.garmin.com/modern/activity/1816230815
Dužina :45 km
visinske: 1170 m

Eto, to bi bilo to za moj prvi report. Jedino mi je malo krivo što je bilo dosta vlage u zraku pa se nije moglo baš sve čisto i daleko vidjeti u daljinu, kao što se vidi na slikama, a neke slike su mutne jer mi je mobitel bio u džepu pa se kamera zamaglila od znoja pa nisam dobro obrisao prije slikanja.

Zanimljivo da nisam previše biciklista i planinara viđao na svojim vožnjama, jedino Austrijance sa Matajura. Valjda je ljudima počelo biti pretoplo.
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Nik dana 25. 01. 2019. (10:19)

S obzirom kuda se vozis, rekao bi da si i prije trebao zamijeniti bajk ;)
Pretpostavljam da dolazi adekvatniji stroj sa 150/160mm hoda, i mislim da ces se preporodit s novom pilom.

Kad se samo sjetim da sam i ja krenuo s fulkom i 120mm hoda (Fuel) i onda su mi ga "na srecu" ukrali pa sam si piknuo kak spada bajk. Nebo i zemlja razlika.
Avatar
Nik
 
Postovi: 1270
Pridružen/a: 14. 04. 2010. (09:13)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 21

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 25. 01. 2019. (10:30)

Nik je napisao/la:S obzirom kuda se vozis, rekao bi da si i prije trebao zamijeniti bajk ;)
Pretpostavljam da dolazi adekvatniji stroj sa 150/160mm hoda, i mislim da ces se preporodit s novom pilom.

Kad se samo sjetim da sam i ja krenuo s fulkom i 120mm hoda (Fuel) i onda su mi ga "na srecu" ukrali pa sam si piknuo kak spada bajk. Nebo i zemlja razlika.


Čak i nisam uzeo puno hoda. Dvoumio sam se dosta dal ću ići na 150 hoda, na kraju sam odustao i otišao na 130/130 sa agresivnijom geometrijom i kotačima 27,5. Evo da ne bude
neki nepotrebni veo mističnosti, naručio sam Santa Cruz 5010. Razmišljao sam o Santa Cruz Bronson, ali ipak mi je to previše hoda jer volim voziti i uzbrdo pa sam gledao da više uzmem neki trail bicikl, sa tim da ostavljam otvorenu mogućnost da uzmem vilju sa promjenjivim hodom, možda 120/150 ili 130/160.

Iako često svratim na neke staze koje trebaju 150 i više hoda, skužio sam da se zapravo najviše vozim po sljemenu i tu odradim barem 60%-70% posto vožnji, a po meni je za sljeme bajk sa 130 hoda idealan.
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 26. 01. 2019. (15:28)

Evo jedan video sa vožnje kod Mostara snimljen prilikom uspona na Velež. Tada još nisam imao gimbal pa je snimka malo drndava :).

Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 01. 02. 2019. (19:01)

Kod mene nabavka bicikla krenulo naopako tako da sam nabavio pedale prije bicikla
:D

slika
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Toninho dana 03. 02. 2019. (12:08)

To je normalno...ja sam i pedale, kotace, bremze... :D
Avatar
Toninho
 
Postovi: 424
Pridružen/a: 22. 12. 2015. (15:25)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 6

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 03. 02. 2019. (12:54)

Toninho je napisao/la:To je normalno...ja sam i pedale, kotace, bremze... :D


Znači ide se na slaganje? Najskuplja opcija, ali tad dobiješ ono što si htio :)
Ja sam uzeo u komadu bajk, tako da nema previše ulaganja, samo što lihvari naravno ne daju pedale...
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Toninho dana 03. 02. 2019. (14:27)

Ne, ne..Narucio sam bajk, cijeli i dok sam ga cekao, a cekao sam ga preko 3 mjececa, sto namjerno, sto zbog dolaska aktualne modelske godine, narucio sam dosta upgradeova...

Jos tjedan/2, pa cu polako opet poceti voziti, lagano, makadamluk. :)

#samotuning
Avatar
Toninho
 
Postovi: 424
Pridružen/a: 22. 12. 2015. (15:25)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 6

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 03. 02. 2019. (14:29)

Toninho je napisao/la:Ne, ne..Narucio sam bajk, cijeli i dok sam ga cekao, a cekao sam ga preko 3 mjececa, sto namjerno, sto zbog dolaska aktualne modelske godine, narucio sam dosta upgradeova...

Jos tjedan/2, pa cu polako opet poceti voziti, lagano, makadamluk. :)

#samotuning


Klasika, od nervoze zbog nedostatka bicikla kreneš kupovat dijelove :D
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Notos dana 08. 02. 2019. (08:51)

Došla maca na vratanca :D

slika
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Re: GT Sensor

PostPostao/la Kaki dana 08. 02. 2019. (08:59)

:?

Šta si cicija ,otvaraj :D
slika
Always wear a helmet when riding.It will not make you deathproof,but will increase your chances to avoid serious injury if you crash (and you WILL crash).
Avatar
Kaki
 
Postovi: 241
Pridružen/a: 05. 04. 2008. (13:38)
Lokacija: OSijek
Reputation point: 2

Re: GT Sensor/ Santa Cruz

PostPostao/la Notos dana 11. 02. 2019. (10:57)

Evo jučer je pala prva vožnja sa novim biciklom. Teško je prave dojmove napisati odmah nakon jedne vožnje s obzirom na puno parametara.
Prva razlika koju sam uočio je drugačiji osjećaj vožnje čim se sjedne na bicikl. U starom GT-u sam imao osjećaj kao da sam na biciklu, a u Santa Cruzu mi je
osjećaj da sam u biciklu.
Što se tiče same vožnje, osjećaj vožnje uzbrdo je, da mi je na prvu dosta teže bilo. Al to mi je sad teško reći točno jer sam dan prije prve vožnje Santa Cruza vozio jednu rutu od 50 km pa se malo
osjetio umor (iako je ruta bila cestovna i po ravnom). Također je bilo dosta blata i trenutno nisam baš u formi, ali očigledno je da je geometrija bicikla prekopirana sa suvremenih enduro bicikala,
samo je manje hoda 130/130. Plan mi je, ukoliko budem smatrao da treba, staviti vilicu od 150 hoda.

Vožnja je bila odrađena nabrzinu zbog nestrpljenja tako da se još trebam poigrati sa tlakovima u vilici i shocku. Što se tiče spusta, tu sam odmah osjetio veliku razliku i puno je udobnije i lakše bilo za voziti. Jednostavno je
osjaćaj sigurnosti veći i spoznaja da sam bajk puno više toga odrađuje.
S obzirom da sam se vozio po devetki i da je bio vikend i dosta ljudi, nisam baš mogao ići brzo i opušteno koliko me bajk gurao.

Što se tiče vožnje po ravnom, to mi je uredu, bojao sam se da će mi tu faliti malo zubaca jer je prijenos 1x12. Na nizbrdici sam navikao verglati (na asfaltu), morat ću se odvići od toga jer 1x12 ne može to odraditi, al to mi realno nije toliko bitno.
Što se tiče prijenosa 1x12 uzbrdo, to još ne mogu komentirati, to ću moći tek kad odvozim lojstek (njega sam najčešće penjao sa GT-om).

Pravi objektivni sud o biciklu ću donijeti nakon par mjeseci vožnje. U planu mi je otići na Krk, pa odraditi jednu malo žešću turu kroz par tjedana pa ću vidjeti kako će se bajk nositi sa takvim terenom.

Ono što definitivno mogu reći je da sjedalo ide sa bicikla i stavljam staro sa GT-a- :D
Visit my blog:
www.cyclotrail.com
Notos
 
Postovi: 187
Pridružen/a: 15. 07. 2013. (23:21)
Reputation point: 2

Sljedeća

Natrag na Garaža

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.