Generalna tema o kočnicama

Razglabanja o gorenavedenim predmetima

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SaleFFS dana 21. 06. 2019. (11:46)

Ovdje ima dosta toga dobrog za pročitati. Koliko vidim M665 imaju servo wave 1 a MT500 ima servo wave 2 što znači da vjerojatno koristi isti dizajn kao M6000, M7000 i ostale kočnice u toj generaciji.

https://forum.cyclinguk.org/viewtopic.php?t=123023
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 711
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la thezero dana 21. 06. 2019. (13:07)

privremeno je napisao/la:Pardon mojka greška, mislio sam da se podrazumjeva. MT501 je ručica kočnoce i sa njima dolazi MT500 klišta (dvoklipna) bar kod "tvorničkih bicikli"
To što ti supoređuješ su klišta MT520 koja sau četveroklipna.

Ali to što kažeš da su 596 i 615 jače od 665 sad si mi dao mislit, nisam ih probao da mogu usporedit ali barem po logici 665 bi trebale biti jače jer su iz iste serije kao 615, a 596 je serija prije.


665 (SLX) nije nikako iz iste serije kao i 615 (Deore).

675 (SLX) je iz iste serije kao i 615 (Deore).

Kolega Sale je dao solidan link pa malo prouci...

Ja bi svejedno ostavio mt500 na biciklu jer su ipak nove, a 665 su stare kocnice, tko zna oce i kad nesto zastekat ili proslinit, nikad se ne zna... Vjerojatno su tu negdje po snazi ili jače, a rucice su ergonomski puno bolje izvedene po meni.


Imao sam 775 kocnice (isti vrag ko i 665) i slabije su mi od 596 ili 615 kocnica koje trenutno vozim.
Life is short, trails are even shorter.
Avatar
thezero
 
Postovi: 2844
Pridružen/a: 18. 05. 2008. (13:34)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 21

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la privremeno dana 21. 06. 2019. (13:54)

Odlično, hvala na brzim odgovorima. 665 ostajena starome bajku ;)
privremeno
 
Postovi: 121
Pridružen/a: 14. 04. 2011. (14:13)
Lokacija: Split
Reputation point: 2

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la dotivo dana 08. 11. 2019. (14:25)

Ekipa, trebam mišljenje isplati li mi se zezati s ovime ili ne...

Naime, uzeo sam nove 4klipne SLX m7120 i došle su rastavljene (lever nije spojen na crijevo). A kako sam njih uzeo da nadogradim XT m8000 2klipne, razmišljam da presložim m8000 lever na m7120 čeljusti.
Mislite li da se isplati zezati s izmjenom levera SLX i XT samo jer XT ima teksturu na leveru za grip i free stroke?
Avatar
dotivo
 
Postovi: 444
Pridružen/a: 08. 07. 2008. (12:54)
Lokacija: Osijek
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SileTzar dana 08. 11. 2019. (15:33)

Free stroke ne radi ništa a ako ti je do teksture postoje hrpe traka koje staviš na lever ako ti se baš skliže (ko ona za skejt).

S druge strane bitnije je pitanje da li postoje razlike u rezervoaru ulja na ručici, klipovima itd, da ne bi bilo da stara XT ručica nema dovoljno force za stiskat 4 klipa (vjerujem da ima jer se krpalo sve sa svačim ali bolje guglaj).
Avatar
SileTzar
 
Postovi: 4366
Pridružen/a: 26. 07. 2010. (11:36)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 150

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la Marco Polo dana 08. 11. 2019. (17:01)

Shimano prodaje samo 4klipne čeljusti (XT) za napraviti upgrade tako da 99% da bi radilo ovo šta bi ti napravio.
Marco Polo
 
Postovi: 439
Pridružen/a: 27. 04. 2012. (19:01)
Lokacija: Zagreb / G. Stenjevec
Reputation point: 12

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la dotivo dana 08. 11. 2019. (17:12)

Nije pitanje radilo bi ili ne, jer radi sigurno (primjer m8020 čeljust na m8000 leveru)

Pitanje je jel m8000 bolji od m7100 levera...
Avatar
dotivo
 
Postovi: 444
Pridružen/a: 08. 07. 2008. (12:54)
Lokacija: Osijek
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SileTzar dana 08. 11. 2019. (17:31)

Jedino ako ti je tekstura levera presudna (i položaj clampa eventualno), jer je free stroke beskoristan feature.
Avatar
SileTzar
 
Postovi: 4366
Pridružen/a: 26. 07. 2010. (11:36)
Lokacija: Zagreb
Reputation point: 150

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la noBru dana 26. 11. 2019. (14:27)

Pozdrav
Zanima me ima li neka osjetna razlika između Shimanovih modela MT400 i M6000?
Čitao sam negdje da je razlika samo kozmetičke prirode i da su u osnovi to iste kočnice..
noBru
 
Postovi: 903
Pridružen/a: 08. 01. 2011. (13:28)
Lokacija: OSIJEK
Reputation point: 10

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SaleFFS dana 26. 11. 2019. (14:33)

Izgledaju izvana dosta slično ali nisu nikako iste. Ne mogu sada naći članak gdje su usporedili jačinu stiska kočenja u nm. Deoreo M6000 je bio uz rame M7000 i M8000 jer su to u biti kočnice bazirane na istoj šasiji.

MT400 nisu toliko loše za prosječnog vozača ali su ipak lošije od M6000 koje su već malo ozbiljne xc kočnice + koriste iste pakne kao i slx xt, imaju podršku i za ice tech pakne i rotore.
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 711
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la pocetnik223322 dana 04. 03. 2020. (23:46)

Pozdrav, nakon pada mi je iskočila prednja lijeva ručica kočnice. Moze li se nekako vratiti na mjesto ili je potrebno mijenjati?

slika
pocetnik223322
 
Postovi: 43
Pridružen/a: 30. 03. 2017. (10:49)
Reputation point: 0

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la -dominic- dana 04. 03. 2020. (23:59)

Vrlo vjerojatno je pukao zub u koji sjeda osigurač, ali teško je ovako reći, jer se ne vidi.
Manje vjerojatno da je samo iskočilo van na neku foru.
Avatar
-dominic-
 
Postovi: 819
Pridružen/a: 01. 09. 2009. (19:43)
Lokacija: Dugo Selo
Reputation point: 16

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la pocetnik223322 dana 06. 03. 2020. (14:09)

Čini mi se kao da je iskočila samo. Ima ova dva osigurača ili kako se to već zove.
Ima neka uputstva kako vratiti natrag, link na YT il islicno?
pocetnik223322
 
Postovi: 43
Pridružen/a: 30. 03. 2017. (10:49)
Reputation point: 0

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SaleFFS dana 06. 03. 2020. (14:25)

Nema tu puno mudrovanja. Ako nigdje nema oštećenja na utoru za seger osigurač, samo vrati unutra sve kako je bilo. Naravno bez adekvatnih seger kliješta ćeš se namučiti.

slika
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 711
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la geranoll dana 28. 04. 2020. (08:17)

Pozdrav!
Ima li netko iskustva s kombinacijom Shimanovih "wide" kliješta sa "narrow" rotorima (konkretno RT64, ali mislim da nije bitno)?
Znači centerlock adapter prolazi brez problema ispod kliješta, pitanje je jedino širine kočionog dijela rotora.
Čini mi se kao marketinška fora, pogotovo jer je Shimano u ranijim izdanjima kompatibilnosti komponenti pisao da u slučaju korištenja "B" pakni postoji mogućnost bržeg trošenja pakni, a u zadnjem izdanju je stavio da nije kompatibilno.
Na forumima pišu da nije dobro da pakna prelazi preko nogu rotora, iako ni tu ne vidim neki problem. Rotori su i tako najrazličitih oblika i puni rupa. Npr. Sram centerline doslovno ima prorez posred kočione površine u dužini od jedne noge do druge, što bi trebalo imati isti efekt kao i da pakna prelazi preko noge rotora.
geranoll
 
Postovi: 31
Pridružen/a: 05. 08. 2015. (20:15)
Reputation point: 0

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SaleFFS dana 28. 04. 2020. (08:26)

Možeš ti kombinirati, vidio sam svakakve kombinacije i to radi ali osobno se držim toga da je najbolje ići na rotore koji odgovaraju određenim paknama. Recimo za klasične shimano pakne B01S iznad SM-RT56 ili al pari CL verzije rotora nema smisla ići jer su te kočnice entry level i nećeš sigurno imati nekakvog benefita kod kočenja sa skupljim rotorima. Ako želiš bolje kočenje to ćeš jedino dobiti kupnjom boljih kočnica a ne rotora.
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 711
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la geranoll dana 28. 04. 2020. (08:40)

Zapravo sam snagom kočenja zadovoljan. Nisam zadovoljan rotorima koji kad se ugriju stružu ko blesavi. Vjerovatno se izbace.
Svaku drugu vožnju moram čačkati po njima, dok konačno više nisam mogao centrirati kliješta bez da moram malo saviti rotor.
Koliko sam uspio pronaći RT56 i sve ispod je identičan materijal čelika, vjerovatno toplinski neobrađen, dok od RT64/66 počinje razlika na bolje, što se vidi i po tome da nisu "resin onyl".
Meni se živo j... za izgled i filozofiju samo hoću da koče i da što manje moram čačkati.
geranoll
 
Postovi: 31
Pridružen/a: 05. 08. 2015. (20:15)
Reputation point: 0

Re: Generalna tema o kočnicama

PostPostao/la SaleFFS dana 28. 04. 2020. (08:47)

Onda si pogledaj i neke druge brandove sa širim kočionim površinama, recimo ovakvo nešto.

https://www.bike24.com/p2307533.html?menu=1000,2,15
Avatar
SaleFFS
 
Postovi: 711
Pridružen/a: 12. 07. 2016. (12:11)
Lokacija: Rijeka
Reputation point: 3

PrethodnaSljedeća

Natrag na Bicikli, dijelovi i oprema

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.