Farbanje i moddanje u Zagrebu?

pitanja, odgovori, savjeti i trikovi kako vratiti stvari u prvobitno stanje...

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la tomo_ubica dana 30. 07. 2019. (12:36)

Bok ljudovi.
Imam jednu kinesku kabonsku 29 ramu s koje bih htio skinuti lak do golog karbona i zatim preko toga samo prozirni UV lak ( a ispod njega custom naljepnice ).

Pa, pitanja slijede:

1. Kakva bi bila otpornost epoxy-a na UV zrake s tim lakom?

2. Postoji li neka alternativa CarboLift Sport sredstvu za skidanje laka ( koji košta 600kn / L )? Npr desol ili slično?
Mislio sam metalnom četkom nahrapaviti ramu i natopiti Desolom ili Nitrom i tako ostaviti nekoliko sati.

Imate li nekakav savjet kako da to izvedem bez da potrošim 2 dana na šmirglanje? Koliko bi bila cijena pjeskarenja za to?
Dovoljno bi mi bilo barem da malo razmekša sve to, pa bih onda mogao i bušiicom + rotirajućom metalnom čekom.
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 629
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 12

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la filip00 dana 30. 07. 2019. (18:37)

Ovo kaj si napisao zvuči kao da nisi nikad ništa radio s karbonom.
Pjeskarenje ili korištenje bušilice sa žičanom četkom bi napravili katastrofalnu i nepopravljivu štetu na karbonu. Cijeli point karbona i jest u tome da su mala sitna vlakna koje epoxy drži na kupu, zato i jest takvih karakteristika kakvih jest. Ali upravo to i čini razliku između karbonske rame i čelične. Uzmi oštri skalpel i potegni po čeličnoj rami i neće se niš desit osim ogrebotine. Napravi to isto na karbonskoj i dobre su šanse da ćeš si napravit rupu ili osnovu za krek. Nikakva žičana četka niti pjeskarenje ne dolaze u obzir. Ako hoćeš ogulit boju, šmirgl i šmirglaj. Sve ostalo zaboravi.

Inače, ako želiš skinut boju samo da bi ga prelakirao prozirno jer želiš da se vidi da je karbon, to je prilično loša ideja, jer kineske rame su sve samo ne lijepo složena karbonska vlakna. Izgleda više kao miš-maš svačega nego nešto što želiš da se vidi kroz prozirni lak.

Kaj se tiče zaštite od UV zračenja - ne znam točno. Ja bih uvijek radije išao na neprozirni sloj koji znam da je zaštita, nego proziran, pod kojim ne znam koliko je zaštićeno.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la tomo_ubica dana 30. 07. 2019. (22:41)

Hvala ti na odgovoru i netočnoj pretpostavci.

Radio sam često s karbonom, znam koliko vremena uzme šmirglanje rame, zato i tražim bilo kakvu moguću alternativu.
Šmirglanje mi nipošto nije opcija zbog vremena.

Prvo ću metalnom četkom malo razbiti gornji sloj boje, natopiti nitrom, ostaviti nekoliko sati, pa možda nešto i omekša.
Je li netko isprobao Desol ? Koja je uopće razlika nitro / desol ?

Vjerojatno bi se to dalo ispjeskariti bez da se ošteti karbon, nekim mekanim pjeskom - npr. silikatnim.
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 629
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 12

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la filip00 dana 30. 07. 2019. (23:41)

Dakle, ne znam točno koji su sastojci desola, ali ako sadrži razrjeđivače (pretpostavljam da da) - onda je vrlo vjerojatno za očekivati da može negativno utjecati na epoxy smolu koja veže karbonska vlakna. Meni ovo sve više nalikuje kao totalni suicide mission.
U teoriji, između teorije i prakse nema razlike. Međutim, u praksi...
Avatar
filip00
 
Postovi: 2574
Pridružen/a: 06. 02. 2012. (22:38)
Reputation point: 49

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la Sepra dana 01. 08. 2019. (07:42)

ako radiš s desolom na većoj površini, nakon što ga naneseš, sve stavi u nekakav najlon ili vrećicu i zatvori, efekt će biti puno bolji i brži
Avatar
Sepra
 
Postovi: 25
Pridružen/a: 28. 06. 2013. (12:54)
Reputation point: 0

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la tomo_ubica dana 02. 08. 2019. (08:53)

Prvo ću pokušati nitro. Malo nabrusiti površinu i natopiti. Pa ako ne ide njime, onda desol.

Najviše me brine ta UV otpornost epoksi smole, jer baš želim da se vidi taj karbon od ispod ( kako god to izgledalo ).
Čitao sam da se na suncu može doslovno skroz raspasti.
A ne znam postoji li ijedan prozirni UV lak sa 100% uv zaštitom.

Npr, CUbe elite C62 ima prozirne dijelove na rami ( top tube-u) di se vidi taj carbon ispod laka.
Avatar
tomo_ubica
 
Postovi: 629
Pridružen/a: 20. 09. 2010. (01:13)
Lokacija: Karlovac
Reputation point: 12

Re: Farbanje i moddanje u Zagrebu?

PostPostao/la pazinjan dana 13. 10. 2019. (16:58)

Bilo koji 2komponentni auto lak ce posluzit svrsi.
To koristim za podvodne puske i drzi bez problema (a drvo puski je ljepljeno i premazano sa par slojeva epoksija)
penis bonus, pax in domus !
gluplji seljak, veći krompir!

Popravak i servis vilica i shockova, cijene po dogovoru (ovisno o kvaru i potrebama)
Avatar
pazinjan
 
Postovi: 689
Pridružen/a: 08. 03. 2008. (15:42)
Lokacija: Istra/Pazin...Rijeka
Reputation point: 8

Prethodna

Natrag na Radionica

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 0 gostiju.